• 2 روز پیش

  • 0

  • 03:24:58

موضوع: همه چیز درباره انتشار بازی در پلتفرم استیم - گفتگو با نیما معماری

Fancast - فن کست
0
توضیحات

موضوع بحث این قسمت پلتفرم استیم است و تمام نکاتی که برای بازی‌سازان مستقل مهم است که بدانند تا بتوانند از امکانات این بستر به بهترین شکل استفاده کنند. مهمان برنامه نیما معماری است، طراح بازی که تجربه کارهای هنری و برنامه نویسی نیز دارد. او از هم بنیانگذاران استودیو‌های راسپینا و شیفتینگ تایدز بود و روی بازی‌های مانند ارتش‌های فرازمینی و ساجرن کار کرده است. در حال حاضر او به صورت انفرادی مشغول توسعه بازی است.


موضوعات:

00:00 شروع گفتگو

01:45 گذشته

05:00 شور و شوق روزهای شروع

18:28 پرداخت به محصول

28:05 تفکر پشت محصول

32:25 عمق درمقابل پول

42:16 بازی سازی یک نفره

51:25 مطالعه وضعیت بازار بازی

53:35 استیم

58:28 شانس بازی ایندی در استیم

01:03:46 الگوریتم نمایش بازی

01:10:42 سیاست مدیریت استیم

01:13:56 نکاتی برای تیم‌های تازه کار

01:18:02 انتخاب موضوع بازی

01:19:22 چه بازیی بازار دارد؟

01:33:39 هوک در بازی

01:42:04 ویژوال در بازی ایندی

01:46:42 مارکتینگ تیم ایندی

01:53:30 گام بعدی مارکتینگ و شبکه‌های اجتماعی

01:59:12 وبسایت و تاثیر آن در مارکتینگ

02:03:36 تجربه توییتر

02:07:08 تاثیر دیسکورد بر مارکتینگ

02:09:20 تاثیر صفحه استیم

02:12:22 مینیمم صفحه استیم

02:13:58 شرکت در ایونت‌ها

02:20:53 پرس کیت

02:23:31 نوع صفحه شبکه اجتماعی

02:26:57 فالو و ویش‌لیست استیم

02:30:59 بررسی فروش بازی استیم

02:37:14 نیاز در شرکت در جشنواره‌ها

02:44:53 رویداد استیم فست

02:50:26 دمو در استیم

03:03:26 بازی‌های بد

03:05:14 نسبت فروش و کیفیت بازی

03:14:21 تگ‌ها در استیم

03:17:28 سخن پایانی


با صدای

رده سنی
محتوای تمیز
تگ ها
shenoto-ads
shenoto-ads