کیان اشرفی هم اکنون کانسپت آرتیست در استودیو ددمیج است. او تجربیات متعددی در زمینه همکاری با تیمهای داخلی و خارجی به عنوان هنرمند در پروژههای ویدیوگیم دارد. در این قسمت از گذشته او، چگونگی ورودش به عرصه هنری پس از تحصیل در رشته مهندسی و تجربیاتش صحبت میکنیم.
موضوعات:
00:00 - معرفی
02:19 - شروع گفتگو
06:12 - سرگذشت
16:07 - استعداد در کار هنری
31:54 - طراحی به عنوان یک مدیای مستقل
46:10 - اولین تجربه هنری در بازیسازی
55:27 - تصمیم بین انیمیشن و گیم
01:06:30 - کنترل خلاقیت در کار هنری
01:11:53 - هنر در مهندسی
01:15:08 - تاثیر موسیقی
01:17:46 - نکاتی برای بهبود طراحی
01:26:33 - کار با خارج از ایران
01:40:18 - راهکارهایی برای بهبود کار تیمی هنرمندان
01:49:44 - پروژه Wizard of Legend 2
01:54:47 - تجربه انتقال سبک هنری بازی از پیکسل آرت به 3D
02:00:07 - اثر شناخت و دیدن محتوا برای یک آرتیست
02:05:13 - تغییر سبک هنری
02:09:20 - برنامه ریزی، کنترل دیدن و مصرف محتوا
02:14:15 - لذت بردن از کار در گذر زمان
02:18:00 - تفاوت بین فریلنس و کار بلند مدت
02:21:17 - پیشنهاداتی برای تازه کاران
02:25:33 - انتخاب مسیر کانسپت آرت
02:31:58 - هوش مصنوعی در کانسپت آرت
02:40:18 - دکمه جادویی تغییر بازیسازی ایران
02:46:54 - وضعیت کانسپت آرتیستها در ایران
02:51:50 - آرتیستهای مورد علاقه
02:56:48 - معرفی کتاب
03:03:31 - سخن پایانی
اولین نفر کامنت بزار
در این قسمت با جاوید نجیبزاده، طراح بازی در ...
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شنوتو است