در این قسمت با جاوید نجیبزاده، طراح بازی در فنافزار، در مورد مسیری که طی کرد تا وارد صنعت بازیسازی شود و همچنین تجربیاتش در پروژههایی نظیر شمشیرتاریکی و فرزندان مورتا گفتگو میکنیم.
تمام لینکهای این قسمت در سایت فنکست قرار دارد
https://fancast.ir/ آدرس سایت:
موضوعات:
00:00 - معرفی
02:04 - گذشته
19:23 - شروع در فنافزار
26:55 - پروژه Shadow Blade
35:21 - پروژه فرزندان مورتا
45:40 - انگیزه روزهای سخت در پروژه مورتا
51:44 - ادامه کار گیم دیزاینر بعد عرضه بازی
59:05 - سختترین مسئله پروژه مورتا - مفهوم هماهنگی روایت و بازی
01:09:18 - تجربیات جدید از پروژه Wizard of legend 2
01:14:10 - تجربیات خوب مورتا در پروژه Wizard of legend 2
01:17:42 - تجربه پروژهای که از اول با ناشر در حال انجام هست
01:20:46 - نقش لید گیم دیزاینر و تفاوت با گیم دیزاینر
01:27:00 - آیا گیم دیزاینر برنامه نویسی کند خوب هست؟
01:31:07 - مقایسه آنریل و یونیتی
01:35:43 - علت همکاری موفق دو دوست
01:43:45 - بحث آموزش گیم دیزاین
01:50:04 - وسعت گیم دیزاین
01:53:31 - تاثیر هوش مصنوعی در گیم دیزاین
01:58:52 - دکمه جادویی برای تغییر وضعیت بازی سازی ایران
02:09:12 - تاثیر شعر و ادبیات
02:14:25 - بهترین بازی دنیا
02:18:50 - معرفی کتاب
02:24:56 - سخن پایانی
اولین نفر کامنت بزار
مهمان این قسمت دکتر شروین وکیلی است. او نویس...
در این قسمت با یاسر ژیان در مورد تجربیات اخیر...
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شنوتو است