• 9 ماه پیش

  • 5

  • 01:15:46

پرسش و پاسخ - قسمت ۳

Fancast - فن کست
0
توضیحات

◾️ در این قسمت به پرسش‌های ارسال شده توسط شما دوستان پاسخ داده می‌شود.


موضوعات:

00:00 - شروع

00:16 - چگونه از فراموشی کارهایی مانند برنامه‌ریزی، مرور و بازبینی که تاثیر بلندمدت دارند جلوگیری کنیم؟

07:48 - به دانشجو علاقه‌مند به بازی‌سازی چه راهی را برای ورود به صنعت پیشنهاد می‌کنید؟

13:16 - چطور می‌توانیم هم تیمی پیدا کنیم؟

18:03 - چه منابع آموزشی برای گیم دیزاین معرفی می‌کنید؟

21:48 - آیا می‌شود از ایران به صورت دورکاری با شرکت خارجی کار کرد؟

21:58 - انتشار بازی بدون ناشر چه مزایا و معایبی دارد؟

27:55 - چگونه از مسیری که در آن در حال حرکت هستیم اطمینان حاصل کنیم؟

37:17 - انگیزتون برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات چیست؟

43:30 - استانداردهای گرافیکی هر سبک بازی چیست؟

45:23 - بهترین مرجع برای پیدا کردن ناشر بازی‌های بردگیم دیجیتال چیست؟

46:07 - چطور ارتباطمون را گسترش دهیم و با افراد خبره صنعت ارتباط بگیریم؟

47:51 - رود مپ کسی که می‌خواد شروع کند و به بازار بین‌الملی راه پیدا کند چیست؟

48:26 - رود مپ رهبری تیم بازی‌سازی چیست؟

51:59 - نحوه ایجاد چرخه اقتصادی برای تیم ایندی چیست؟

53:26 - در فن‌کست بیشتر از یک مهمان داشته باشید و در مورد چالش‌ها و تعاملات صحبت کنید.

54:49 - چرا فقط پایان‌های خوش بازی‌سازی را مطرح می‌کنید نه شکست‌ها؟

01:02:00 - آیا راهی برای انتخاب ژانر و موضوع بازی وجود دارد که منجر به موفقیت شود؟ این راه در پلتفرم‌های مختلف چه تفاوتی دارد؟

01:06:19 - در چه سبکی بازی بسازیم؟



برای ارسال پرسش‌های خود به لینک زیر رجوع کنید:

https://fancast.ir/questions/


با صدای

رده سنی
محتوای تمیز
تگ ها
shenoto-ads
shenoto-ads