مهمان این قسمت حسن کریمی، پرودوسر کلاود ایمپریوم گیم در انگلستان، است. محور اصلی این صحبت تجربههای حسن کریمی به عنوان پرودوسر در پروژههای بازیهای موبایل در فرانسه و سپس یکی از بزرگترین پروژههای بازی رایانه و کنسول دنیا در انگلستان است. با او در خصوص ویژگیهای این نقش و چالشهای آن مفصل گفتگو کردیم.
موضوعات:
00:00 - معرفی
01:44 - شروع گفتگو
04:39 - مهاجرت به فرانسه
12:41 - تجربه تهیه کننده بازی در فرانسه
19:39 - ساختار تیم شرکت فرانسوی
23:13 - نکاتی برای بهبود جلسه استندآپ
34:53 - اسکرام در بازیسازی
42:50 - کیفیت خروجی کار در مقابل منبع مالی و زمان
52:57 - درک و شناخت تهیه کننده از حوزههای تولید
01:03:15 - نقش تهیه کننده بازی
01:13:30 - تهیه کننده منتقل کننده اهداف لیدر تیمها به اعضا
01:22:41 - متا گیم دولوپر
01:25:41 - کاریابی تهیه کننده در بازار خارج از ایران
01:28:35 - تیم خوشحال
01:32:30 - موانع حرکت تهیه کننده در راستای بهبود پروژه
01:37:33 - خصوصیات یک تهیه کننده خوب
01:46:03 - تجربیات متفاوت کاری از تهیه کنندگی
01:50:34 - تهیه کننده و فرهنگ کاری تیم
01:55:29 - پروژه Star Citizen
02:04:06 - تفاوت شرکت AAA با ایندی
02:16:15 - تفاوت افراد در فرهنگهای متفاوت
02:35:44 - راهکارهایی برای تبدیل شدن به تهیه کننده بازی
02:38:57 - مهاجرت
02:48:16 - یک تفاوت بین بازیسازی ایران با خارج از ایران
02:50:49 - چه زمانی تیم ایندی نیاز به تهیه کننده دارد
02:51:51 - توصیه به گذشته خود
02:57:25 - آیا روزی در ایران بازی AAA ساخته خواهد شد؟
02:58:55 - سخن پایانی
اولین نفر کامنت بزار
در این قسمت با جاوید نجیبزاده، طراح بازی در ...
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شنوتو است