• 10 ماه پیش

  • 5

  • 50:40

پرسش و پاسخ - قسمت ۱

Fancast - فن کست
0
توضیحات

در این قسمت به پرسش‌های ارسال شده توسط شما دوستان پاسخ داده می‌شود.



موضوعات:

00:00 - شروع گفتگو

00:29 - اهمیت پروتوتایپ و زمان مورد نیاز چقدر است؟ نتیجه‌ی آن چیست؟

06:01 - تیم در مرحله تولید چقدر امکان تصمیم برای تغییرات دارد؟

10:53 - رابطه ارلی اکسس و ناشر چیست؟ 

13:48 - رابطه انتشار دمو و پلی تست در استیم با ناشر چیست؟

17:06 - برای پلی تست بازی نیچ که مخاطب خاص دارد، چطور می‌توان مخاطب آن را پیدا کرد؟ 

21:39 - چالش انجام کارهای سفارشی برای زنده ماندن تیم را چطور باید مدیریت کرد؟

28:55 - سخت ترین چالش‌های فنی تیم فن‌افزار چه بوده است؟

34:00 - آینده بازی‌های تک نفره و داستان محور با توجه به وجود بازی‌های چند نفره و وب‌ تری چیست؟

35:57 - چرا استودیوهای موفق ایرانی فقط در تهران شعبه دارند و در شهرهای دیگر فعالیت نمی‌کنند؟

40:04 - دانش زیادی دارم ولی تجربه کاری ندارم، چطور می‌توانم به صنعت ورود پیدا کنم؟


برای ارسال پرسش‌های خود به این لینک رجوع کنید

https://fancast.ir/questions/



با صدای

رده سنی
محتوای تمیز
تگ ها
shenoto-ads
shenoto-ads