شروین رحیمی راد پرودوسر در شرکت بلیزارد است. او در گذشته یکی از طراحان بازیهای شمشیرتاریکی و فرزندان مورتا بود و در این قسمت با او در مورد گذشتهاش و مسیر حرفهایاش مفصل گفتگو میکنیم.
جزییات بیشتر
https://fancast.ir/
موضوعات:
00:00 شروع گفتگو
01:10 گذشته
07:00 بازی سازی در دانشگاه تا فرزندان مورتا
15:03 کار در فن افزار
20:00 تمرکز در راستای هدف
31:51 گرشاسپ دو
38:35 Shadow Blade
55:01 بلادی استریتس
01:03:29 فرصت بازی سازی مستقل
01:08:10 دانشگاه و بازی سازی
01:12:48 مرکز رشد
01:17:32 هم بستگی تیم
01:21:18 انتفال تجربه محصول
01:29:51 تجربه بخش بازی کافه بازار
01:34:30 صنعت بازی موبایل ایران
01:40:05 بازخورد تیمها
01:45:12 بازار و تاثیر در صنعت بازی موبایل
01:51:16 سه پیشنهاد به بازی سازان مارکت ایران
01:59:39 دغدغهی کیفیت
02:07:30 تجربههای بعد مهاجرت
02:11:00 گیم لافت و تجربه ورود به بتسدا
02:22:28 تجربه کار در بتسدا
02:27:58 انرژی کاری در کانادا و آمریکا
02:32:50 تجربه دیزاین در بتسدا
02:37:38 مسیر تهیه کنندگی
02:43:32 گیم لافت تورنتو
02:45:42 بیلیزارد
02:49:40 تجربه پرودوسری در گیم لایفت
02:54:07 چالشهای پرودوسری
02:58:21 کار در بیلیزارد
02:59:58 مصاحبه بیلیزارد
03:03:30 ارتباط پرودوسر با تیم دیزاین
03:14:54 تفاوت کار در آمریکا
03:19:42 برنامه آینده
03:24:30 تمرینهای این روزها
03:26:47 گیم دیزاینر خوب کیست
03:29:13 پرودوسر خوب کیست
03:30:41 توصیه به گذشته
03:34:25 تغییری برای بازی سازی ایران
03:39:30 جذابیت تیمهای ایرانی
03:41:54 تاثیر هوش مصنوعی بر صنعت گیم
03:46:47 دغدغه این روزها
03:47:30 چطور در جهان مدرن غرق نشیم
03:51:48 عادت خوب
03:53:58 پیشنهاد کتاب
03:55:45 بازی مورد علاقه
03:57:31 پیشنهاد پادکست
03:59:43 روی بیلبوردت چی مینویسی
04:01:30 سخن پایانی
اولین نفر کامنت بزار
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شنوتو است