• 1 سال پیش

  • 618

  • 33:30
  • 33:30

  • 618

  • 1 سال پیش

توضیحات

یک شیشۀ مه­ گرفته جلوی چشمامه و من دارم از وسط این جهان غبارآلود صدای آشنای خواهرم و می­ شنوم. فکر کنم یه ساعت خوابیدم. نه شایدم فقط چند دقیقه. دیگه دارن می ­ترسن. من نمی­ خواستم ناراحتشون کنم. فقط برای هضم این موضوع یه مقدار زمان نیاز دارم. کاش دست از سرم برمی­ داشتن. کاش فقط یک ساعت می­ ذاشتن تنها باشم. من باید کابوس ببینم. شاید مزۀ تلخ حقیقت از ذهنم پاک بشه. الان درست نمی­ تونم تصمیم بگیرم که برای فرار از وحشت کابوس­ هام باید بیدار بشم یا برای رهایی از دهشت زندگیم باید کابوس ببینم.

لام و عرض ادب

همراهان پادکست (من سه شنبه ها نمی میرم) امشب که این مطلب رو می نویسم یکی از شب های رویایی زندگی منه. به لطف و توجه شما پادکستمون مدتی اول و الان مدت بیشتریه که دومین پادکست محبوب «شنوتو» شده. واقعاً نمی دونم چطوری از شما تشکر کنم. امیدوارم لایق اعتماد شما و زمانی که به شنیدن این برنامه اختصاص می دید باشم یا اگر هنوز نیستم به زودی بشم!

بهانۀ این نوشتار، دریافت نخستین اسپانسر برای پادکست «من سه شنبه ها نمیمریم» هست!!!!!!! تا خود منترال!!!!

ایشون یکی از حرفه ای ترین مربی های ایران در زمینۀ «پیلاتس و TRX هستن که چنیدین مدرک رسمی ایرانی و بین المللی دارن. علاوه بر اون در آناتومی و درمان عیوب ریخت شناسی بدن انسان هم متخصص هستن. توی شهر کرمان به صورت حضوری و برای بقیه، در سراسر این کرۀ خاکی به صورت آنلاین کلاس خصوصی و عمومی برگزار می کنن. امیدوارم همون طور که به این پادکست لطف داشتید؛ به نخستین حامی من که سهم بزرگی در بقای این پادکست داشتن هم لطف داشته باشید. (دیگه فکر کنم پولم حلال شد!!!!)

لینک صفحۀ ایشون رو براتون میذارم تا همه از جمله خانم های محترم که خیلی هیکل و نحوۀ ایستادن و راه رفتن و درمان مشکلات ریخت شناسی براشون اهمیت داره به پیجیشون سری بزنن.

https://instagram.com/shokoufeh.dm.sport?igshid=YmMyMTA2M2Y


با صدای
بازندۀ شمارۀ یک

رده سنی
محتوای تمیز
shenoto-ads
shenoto-ads