• 2 ماه پیش

  • 688

  • 38:18

خون لخته، خون جاری

رادیو شب تهران
0
0
4

خون لخته، خون جاری

رادیو شب تهران
  • 38:18

  • 688

  • 2 ماه پیش

توضیحات

فصل سوم - اپیزود ششم

گاهنامه ی آوایی فرهنگ و هنر ؛ با ارایه ی علی جعفری فوتمی

در این اپیزود "خون" را واکاوی می کنیم، با نگاه فیزیولوژیک به خون به مفاهیم سمبولیک و استعاری می رسیم و ردپای خون را در ادبیات و موسیقی و سینما دنبال می کنیم.

این اپیزود همراه با نسیم تیمورپور به شما تقدیم می شود و در این شماره مجله شبانه رادیو شب تهران با ماهان فرزاد، جان بون جو وی ، مژگان افروزی، علی عظیمی، داریوش مهرجویی، حجت قویدل، وندا، محمد صادقیان و مشروع لیلی همراه می شویم.

امیدوارم شما هم بشنوید و دوست بدارید.

لطفا برایمان از آن بخش های این برنامه که دوستشان داشتید و آنها که نه ؛ هردو ، بنویسید.

حامی این اپیزود فروشگاه شهرکتاب مرکزی است. شهرکتاب مرکزی در خیابان شریعتی تهران، بیش از دوازده سال است که میزبان علاقه‌مندان به کتاب و فرهنگ است. دو هزار متر فضای این فروشگاه در کنار عرضهٔ هزاران عنوان کتاب و کالای فرهنگی، همواره فضایی برای کتاب‌گردی و دمی آسودن کنار کتاب با طعم قهوه بوده و بخش‌های مختلف فروشگاه مرکزی مثل بخش کتاب کودک و نوجوان، دنیای رنگارنگ نوشت‌افزار و محصولات فرهنگی و البته دست‌آفریده‌های هنری و صنایع دستی میزبان هزاران نفر از شهروندان تهرانیست و شهرکتاب این افتخار را دارد که میزبان شنوندگان فرهیخته رادیو شب تهران هم باشد.

برای ۵۰ نفر از کسانی که در دوروز نخست از انتشار این اپیزود برایمان کامنت بگذارند، علاوه بر تخفیف‌های معمول باشگاه مشتریان شهرکتاب مرکزی، که در اولین خرید و همان لحظه عضویت حدود ۴ درصد است، برای خرید کتاب ۱۰ درصد تخفیف بیشتر هم در نظر گرفته‌ شده است.

https://bookcitycentral.ir/


با صدای
علی جعفری فوتمی
نسیم تیمورپور
مژگان افروزی
محمد صادقیان

رده سنی
محتوای تمیز
shenoto-ads
shenoto-ads