• 11 ماه پیش

  • 5

  • 01:05:19

پرسش و پاسخ - قسمت ۲

Fancast - فن کست
0
توضیحات

در این قسمت به پرسش‌های ارسال شده توسط شما دوستان پاسخ داده می‌شود.


موضوعات:

00:00 - شروع

00:25 - چالش و شرایط انتشار بازی روی پلتفرم‌های خارجی مانند اپیک‌ گیمز و استیم چیست؟

02:41 - واقعیت بازی سازی چیست؟

07:22 - بعد از گذشت یکسال از شروع برنامه نویسی سی‌شارپ با یونیتی هنوز به درآمد نرسیدم، راهکار چیست؟

11:54 - چقدر اهمیت دارد که بازی‌ساز ایرانی از المان‌های ایرانی استفاده کند؟

14:18 - اثر و ارزش کاری که بصورت کامل تولید شده است در مقابل کاری که با پلاگین و مدل‌های آماده ساخته شده چقدر است؟

17:42 - در پروژه‌های خلاقیت محور چگونه تعادل بین کار و زندگی ایجاد کنیم؟

25:02 - آیا ورود به صنعت بازی‌سازی در 30 سالگی دیر می‌باشد؟

30:00 - نظرتون درباره رویداد بازی‌سازی GCG چیست؟

31:58 - روند کار بعد از ساخت بازی و تعامل با ناشر چیست؟

37:32 - چرا فن‌کست را بیشتر تبلیغ نمی‌کنید؟

41:31 - چالش کار با ناشر خارجی چیست و چگونه آن را برطرف کنیم؟

44:09 - آیا صنعت بازی‌سازی ایران به سمت AAA می‌رود؟

47:00 - در ایران گیم دیزاینر بهتر است در چه رشته‌هایی تحصیل کند؟

51:18 - چگونه یک بازی با سلیقه مخاطب بسازیم؟

55:33 - بازی موبایل بسازیم یا PC؟

01:01:44 - مسیر ورود به صنعت بازی‌سازی چیست؟

01:03:37 - معرفی کتاب برای برنامه نویس بازی


برای ارسال پرسش‌های خود به لینک زیر رجوع کنید:

https://fancast.ir/questions/



با صدای

رده سنی
محتوای تمیز
تگ ها
shenoto-ads
shenoto-ads