• 9 ماه پیش

  • 20

  • 13:40

پادکست کودک با طعم بستنی

پیشگامان عرصه پژوهش
0
0
0

پادکست کودک با طعم بستنی

پیشگامان عرصه پژوهش
  • 13:40

  • 20

  • 9 ماه پیش

توضیحات

برای چیز‌های زیادی روز جهانی وجود دارد. مثل، پدر، مادر، دوستی، فیل و هزاران موضوع دیگر. اما برای موضوع پادکست کودک با طعم بستنی، ماه جهانی وجود دارد. همین ماه که الان در آن هستیم ماه جولای گرم و آتشین است. بستنی خوراکی جذاب و دوست داشتنی همه انسان‌های کره خاکی است! پیشنهاد ما این است که قبل از شنیدن این پادکست کودک با طعم بستنی، حتماً بستنی مورد علاقه خود را نوش جان کنید. در این پادکست حسابی دهنتان آب می‌افتد!


پادکست کودک با بستنی

به نظر می‌رسد که تاریخچه اولین بستنی برمی گردد. به تاریخچه علاقه انسان به نوشیدنی‌های خنک شاید بستنی وقتی اختراع شد. انسانی غارنشین خسته و کوفته از شکار در دشت‌های گرم به سمت غاری خنک راه افتاده و در راه با دیدن یخچال‌های طبیعی در دل کوه از یخ‌ها چشیده و به اصطلاح جگرش حال آمده است. او عاشق خوردن خوراکی‌های خنک شده و همین جا سفر بستنی در دل تاریخ آغاز شده است.



منشأ دقیق بستنی به طور دقیق نامعلوم است و نمی‌توان به طور قطعی گفت که کی و کجا بستنی برای اولین بار تهیه شد. اما می‌توان گفت که تاریخچه بستنی به قرون گذشته باز می‌گردد. شکل‌گیری اولیه بستنی به طور معمول به مناطق خاورمیانه و کشور‌هایی مانند ایران، چین و هند نسبت داده می‌شود. در این مناطق، یخ و برف از قرن‌ها قبل به عنوان یک منبع خنک‌کننده و خوشمزه در فصل‌های گرم سال مورد استفاده قرار می‌گرفت. در بعضی مناطق، میوه‌ها و عصاره‌های مختلف با یخ ترکیب می‌شد و به صورت نوشیدنی یا یخ‌خوری مصرف می‌شد. با ادامه داستان جذاب پادکست کودک با طعم بستنی همراه شوید.


چنانچه فرزند شما علاقه مند به ساخت پادکست و گویندگی است، می توانید ابتدا نمونه پادکست های کودک ما را در پیشگامان عرصه پژوهش مشاهده کنید و برای ثبت نام در این دوره هیجان انگیز و پربار اقدام کنید.


با صدای
بردیا قربانی
سپینود صفی
ثمین‌زهرا زینل
زهرا آقابابایی

رده سنی
محتوای تمیز
shenoto-ads
shenoto-ads