• 2 روز پیش

  • 2.2K

  • 01:39:49

8-10:اقتصاد از زاویه ی دیگر با مدیرعامل اقتصاد آنلاین ( جناب صادق الحسینی : نویسنده هل اول📚)

رادیو رشدینو : هک رشد یا بازاریابی نوین به زبان فارسی
0
توضیحات

در این اپیزود با زوایای پنهان اقتصاد رو به رو میشیم و به اقتصاد از زاویه ی دیگری نگاه میکنیم با جناب اقای صادق الحسینی مدیر عامل اقتصاد آنلاین


🌍 قسمت جدید پادکست ما: از آمار تا استارتاپ‌ها!


در این قسمت، به موضوعاتی پرداخته‌ایم که نه تنها دنیای امروز را تحت تاثیر قرار داده‌اند، بلکه آینده‌مان را نیز شکل می‌دهند:


بحران مهاجران غیرقانونی: با آمار و ارقام شگفت‌انگیز، نگاهی به دلایل و پیامدهای این بحران جهانی می‌اندازیم و بررسی می‌کنیم که چگونه جوامع در حال مقابله با این چالش هستند.


رکورد یوتیوب رونالدو: آیا می‌دانستید رونالدو رکوردی عجیب و غریب در یوتیوب به ثبت رسانده است؟ ما این رکورد را بررسی کرده و به تحلیل تأثیر آن بر فرهنگ ورزش و رسانه‌ها می‌پردازیم.


استارتاپ هوش میم: در دنیای پرشتاب تکنولوژی، چرا باید به فکر راه‌اندازی استارتاپ‌های جدیدی مثل هوش میم باشیم؟ دلایل و فرصت‌ها را کشف می‌کنیم.


بررسی درآمد 'فقط طرفداران': چگونه این پلتفرم به هنرمندان و محتوا‌سازان کمک می‌کند تا درآمد خود را افزایش دهند؟ ما به جزئیات این موضوع می‌پردازیم.


رکورد ایکس فارسی: جابجایی این رکورد چه معنایی برای جامعه فارسی‌زبان دارد؟ ما با مهمانان ویژه به بررسی این تغییرات می‌پردازیم.


لایه‌های پنهان اقتصادی: در نهایت، به عمق مسائلی می‌رویم که شاید کمتر به آن‌ها توجه شده باشد، و تلاش می‌کنیم تا لایه‌های پنهان اقتصادی را روشن کنیم.


✨ این قسمت پر از اطلاعات و تحلیل‌های جذاب است. حتماً ما را دنبال کنید و نظراتتان را با ما در میان بگذارید!

می‌توانید رادیو رشدینو را در تمام پلتفرم‌های پادکست‌خوان مانند شنوتو،Castbox، Apple Podcasts، Google Podcasts و همچنین یوتیوب بشنوید. اگر در پلتفرمی مشکل پخش داشتید، با جستجوی پادکست رشدینو در گوگل از تمامی منابع موجود برای شنیدن این پادکست مطلع شوید

لطفا بعد از شنیدن این اپیزود، نظرات خود را برای ما کامنت کنید و کمک کنید تا با بازخوردهای شما پادکستمان را بهبود دهیم.

تیم تولید:

تدوین این اپیزود توسط استودیو شنوباکس و تیم رشدینو و شنو


با صدای
صادق الحسینی
امیرحسین صدق الاسلامی
دسته بندی‌ها

رده سنی
محتوای تمیز
shenoto-ads
shenoto-ads