امیرحسین فصیحی، مدیر یکی از استودیوهای مستقل و موفق بازیسازی در ونکوور، که با بازیهایی مثل فرزندان مورتا و سایه تیغ شناخته میشه، از تجربههاش در طراحی بازیهای کامپیوتری و کنسولی و پیچیدگیهای ورود به این صنعت برامون میگه. توی این قسمت از فلسفه طراحی گیم و خلق تجربههای باحال برای گیمیرها باهم دیگه حرف زدیم.
Amir Hossein Fassihi, the head of a successful indie game development studio in Vancouver, known for titles like Children of Morta and Shadow Blade. Amir Hossein shares his experiences in designing PC and console games and the complexities of entering the game development industry. We also discuss the philosophy of game design and creating cool experiences for gamers
Amir H. Fassihi | امیر فصیحی
Studio Director at Dead Mage
https://www.linkedin.com/in/fassihi
====================
Sponsors
لیموهاست - شرکت ارائهدهنده خدمات میزبانی وب
https://limoo.host
خدمات رایانش ابری - لیارا
https://liara.ir
====================
طبقه ۱۶
Castbox https://castbox.fm/channel/id3083907
Spotify https://spoti.fi/2CiyRoH
https://www.linkedin.com/in/soh3il
https://www.instagram.com/soh3il
Everywhere else https://linktr.ee/tabaghe16
====================
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
اولین نفر کامنت بزار
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شنوتو است