• 6 روز پیش

  • 0

  • 03:02

پترو رزین c5 چیست؟

معرفی محصولات شیمیایی
0
0
0

پترو رزین c5 چیست؟

معرفی محصولات شیمیایی
  • 03:02

  • 0

  • 6 روز پیش

توضیحات

پترو رزین C5، یا همان پترولیوم رزین C5، ماده‌ای از خانواده رزین‌های هیدروکربن است. این ماده به دلیل پایداری نوری بسیار خوب، وزن مولکولی کم، انعطاف‌پذیری مناسب، مقاومت عالی در برابر آب و قدرت چسبندگی بالا شناخته می‌شود.

پترو رزین C5 به دلیل خواص متنوع و مفیدی که دارد، در بسیاری از صنایع کاربردهای گسترده‌ای یافته است. از این ماده برای رنگ کردن کاغذ، تولید جوهرهای رنگی، چسب‌های فوری، لاک‌ها و لعاب‌های الکیدی، ساخت مواد منفجره و قابل احتراق، تولید چسب و نوار چسب، صنعت مبلمان‌سازی، تولید آسفالت‌های سریع خشک، صنعت لاستیک و پلاستیک و حتی در تولید چسب‌های بی‌یو استفاده می‌شود.

خب یکی از سوالاتی که ذهن اکثر علاقه مندان به حوزه محصولات شیمیایی درگیر خودش کرده است، تفاوت بین پترو رزین C5 با پترو رزین C، که ما در اینجا قصد داریم این سوال پاسخ بدهیم، پس با پیلار تجارت همراه باشید.

رزین‌های C5 و C9 تفاوت‌های مهمی دارند. اما تفاوت اصلی در تعداد اتم‌های کربن موجود در ساختار آنها است. رزین C5 دارای پنج اتم کربن و رزین C9 دارای نه اتم کربن است. این تفاوت باعث ایجاد تفاوت‌هایی در خواص و کاربردهای این دو نوع رزین می‌شود، که در ادامه در این خصوص بیشتر توضیح میدهیم.

رزین C9 دارای ویسکوزیته ذوب بیشتر، طیف رنگی گسترده‌تر و نقطه نرم شدن بالاتری نسبت به C5 است. رزین‌های C9 عمدتاً برای تولید رنگ و پوشش‌های ضد خوردگی استفاده می‌شوند، در حالی که رزین‌های C5 به دلیل چسبندگی بالا و قابلیت ترکیب با دیگر هیدروکربن‌ها، بیشتر در ترکیبات ساخت چسب کاربرد دارند.

شما اگر به دنبال خرید پترو رزین C5 با کیفیت هستید، می‌توانید با کارشناسان فروش شرکت پیلار تجارت تماس بگیرید. شرکت بازرگانی پیلار تجارت با بیش از 30 سال سابقه در زمینه واردات مواد اولیه شیمیایی به ایران به شما اطمینان می‌دهد که محصولی با کیفیت و مطمئن تهیه می‌کنید.  شماره تماس شرکت پیلار تجارت: 02177740003



با صدای
دسته بندی‌ها

رده سنی
محتوای تمیز
shenoto-ads
shenoto-ads