• 1 هفته پیش

  • 0

  • 02:33

مواد اولیه رنگ و رزین

معرفی محصولات شیمیایی
0
0
0

مواد اولیه رنگ و رزین

معرفی محصولات شیمیایی
  • 02:33

  • 0

  • 1 هفته پیش

توضیحات

معرفی مواد اساسی در تولید رنگ و رزین

پیگمنت‌ها

 این ذرات جامد، به دو دسته آلی و معدنی تقسیم می‌شوند و برای رنگی‌کردن محصولات استفاده می‌شوند.

رزین‌ها

 عامل اصلی در تولید رنگها که علاوه بر ایجاد رنگ، وظایفی چون مقاومت در برابر آب و مواد شیمیایی، سختی و دوام را بر عهده دارند.

حلال‌ها

جزء فرار تشکیل‌دهنده رنگ که برای حل کردن پیگمنت‌ها و رزین‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و به کنترل گرانروی رنگ کمک می‌کنند. مانند ماده شیمیایی سیکلوهگزانون و یا حتی ایزوپروپیل الکل

افزودنی‌ها

 موادی که به مقدار خیلی کم به رنگ افزوده می‌شوند و تأثیر چشمگیری در خصوصیات رنگ ندارند، اما به منظور توجیه اقتصادی مورد استفاده قرار می‌گیرند. مانند اروزیل فسیل.

حالا اگر شما قصد خرید و یا استعلام قیمت انواع مواد اولیه رنگ و رزین را دارید می‌توانید با کارشناسان فروش شرکت پیلار تجارت تماس بگیرید. شرکت پیلار تجارت به عنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان مواد اولیه رنگ و رزین در ایران، با تخصص و تجربه گسترده خود در حوزه صنعت شیمیایی، به شما اطمینان می‌دهد که محصولی با کیفیت و مطمئن تهیه

می‌کند

حالا اگر شما قصد خرید و یا استعلام قیمت انواع مواد اولیه رنگ و رزین را دارید می‌توانید با کارشناسان فروش شرکت پیلار تجارت تماس بگیرید. شرکت پیلار تجارت به عنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان مواد اولیه رنگ و رزین در ایران، با تخصص و تجربه گسترده خود در حوزه صنعت شیمیایی، به شما اطمینان می‌دهد که محصولی با کیفیت و مطمئن تهیه می‌کنید. شماره تماس شرکت پیلار 02177740003 میباشد.


با صدای
دسته بندی‌ها

رده سنی
محتوای تمیز
shenoto-ads
shenoto-ads