• 4 ماه پیش

  • 35

  • 50:55

E07: Experience, Success & Failure

DIMA
0
توضیحات

اوایل که شروع به کار کرده بودم و همه جوان خطابم میکردند اعتقاد داشتم تجربه در مقابل داشتن علم روز حرفی برای گفتن ندارد، البته این اعتقاد تا حدودی ناگزیر از شرایطم بود چون من نمیتوانستم سنم را دستکاری کنم اما با گذر زمان و کار روی تعداد زیادی از بیماران فهمیدم تجربه رانمیتوان نادیده گرفت.البته داشتن تجربه در کنار علم روز یک ترکیب برنده است که افراد معدودی این ترکیب را دارند و تنها راه رسیدن به آن استفاده همکاران جوان و بروز از تجربه بزرگان قدیمی تر و همچنین استفاده اساتید قدیمی از علم روز جوانان است. من اعتقاد دارم این مسیر باید وجود داشته باشد و باید دوطرفه باشد، در این قسمت پای صحبت های یک استاد که این ترکیب برنده را دارد نشستم و از دلایل موفقیت و شکست ایمپلنت از او پرسیدم،.

دکتر فرخ خطیب لو مرا یاد پدر بزرگم که دندانپزشک بود میاندازند،نسلی که ما را عاشق پزشک بودن کردند، نسلی که مردم به آنها نگاهی ویژه داشتند، نسلی که ارزشمند بودند چون ارزش خود را میدانستند و ارزان نبودند،از لباس پوشیدن تا شخصیت و منش و اصالت آنها با نسل فعلی که من باشم متفاوت بودند.

من زمان کوتاهی افتخار همکاری با استاد را داشتم و در این دیدارها نکات بسیار جالبی از استاد دیدم، مهمترین آن علاقه مندی ایشان به مطالعه و بروز بودن بود، امیدوارم ما بتوانیم از حضور این جواهرات ارزشمند در کشورمان بیشتر استفاده کنیم🙏🏼🌷


با صدای

رده سنی
محتوای تمیز
تگ ها
shenoto-ads
shenoto-ads