• 1 سال پیش

  • 377

  • 07:48
توضیحات

ممکن است گاهی اوقات از خودمان بپرسیم چگونه ممکن است افرادی با استعدادها و موقعیت‌های یکسان، درآمد و ثروت تفاوتی داشته باشند، به راستی چه مولفه‌هایی می‌توانند روی میزان ثروت و موفقیت ما اثر بگذارند؟

آیا لازم است برای داشتن زندگی سعادت‌مند بیش از دیگران کار کنیم، تحصیلات بالایی داشته باشیم، استعداد و هوشمان بالاتر از میانگین جامعه باشد؟ پاسخ‌ها به چنین پرسش‌هایی متفاوت است. در کتاب قدرت عادت به این نکته پی می‌بریم که فاکتورهای یاد شده با وجود تاثیرگذاری، چندان بااهمیت نیستند. کتاب قدرت عادت ( The power of habit) ادعای مهمی را مطرح می‌کند و برای اثبات آن ادعا دلایل زیادی نیز دارد. این عادت‌های ما هستند که می‌توانند موفقیت یا عدم موفقیت‌مان در زندگی را تعیین کنند. بنابراین ما می‌توانیم با ترک عادت‌های نامناسب و ایجاد عادت‌های جدید، مسیر زندگی خودمان را تغییر دهیم و ثروتمندتر شویم.

اما بدون شک تغییر عادت‌ها کار راحت و آسوده‌ای نخواهد بود. کتاب قدرت عادت به ما می‌آموزد که نحوه شکل گیری عادت‌های جدید چگونه خواهد بود و به چه شکلی می‌شود عادت‌های مخرب را برطرف کرد. اثر فوق سرشار ازداستان‌های مختلف درباره زندگی افرادی است که توانسته‌اند با تغییر عادت‌های خود به زندگی‌شان سروسامان ببخشند.



با صدای
فاطمه درگی
دسته بندی‌ها

رده سنی
محتوای تمیز