داستان نبرد نهایی با دیو سپید...
در این اپیزود مرحوم شجریان، معین، پرویز پرستویی، جواد یساری و... همراهمون هستند.
با حمایت مالی به من کمک میکنید تا اپیزودهای بیشتر و باکیفیتتری تولید کنم: https://hamibash.com/shahname
شهریار اخلاقی
1 ماه پیشدادا پدر بزرگم شاهنامه دو به صورت مثبت ۱۸ تعریف میکرد خدا رحمتش کنه هنوز تو ذهنمه شما هم مثبت ۱۸ کن قشنگتر هستش و راحتر می تونی حق مطلب رو بیان کنی
BRAND_USER
1 ماه پیشآقا دمت گرم
radsa
2 ماه پیشمثل همیشه عالی
BRAND_USER
2 ماه پیشتا اینجا که ترکونذی داداش، خیلی خوب بود
BRAND_USER
2 ماه پیشکاردرست
monireh sadeghi sadeghi
5 ماه پیشدمتون گرم
fatemeh
7 ماه پیشعالی بود عاشق پادکست هاتونم❤️❤️❤️
Mehrnoosh Mahdikhani Mahdikhani
8 ماه پیشخیلی خوشحالم که با شما و شاهنامه خودمونی آشنا شدم درود بر شما
Leily
11 ماه پیشدست شما درد نکنه ممنون ازتون
مهدی صالحی
1 سال پیشm. sapehi. سلام عزیز دل. من خودم گوینده ام. اما انصافا کارت عالیه. و آدم لذت می بره
Mohammad Safari Safari
1 سال پیشآقا دست خوش
کاربر بی نام
1 سال پیشدمت گرم عالی بود
MAHSA SHOEIBI SHOEIBI
1 سال پیشچقدر عالی هستی تو پسر
کاربر شنوتو. محسن خیراندیشان
2 سال پیشعالی بود منتظرم اپیزود بعدی هستیم
ریحان
2 سال پیشممنونمم که انقدر زحمت میکشید واقعا کار زمانبریه ... دمتون گرم
رستم نرسی...
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شنوتو است