مادر؛ رها شده با تنهایی خویش
آخرین ساخته «دارن آرنوفسکی»، با بازی «خاویر باردم»، «جنیفر لاورنس»، «میشل فایفر» و «اد هریس» یکی از بحث برانگیزترین فیلم های این فیلمساز هست که بیشتر به خاطر فضای پرتنش و اضطراب آورش شناخته میشه. اما در دل این فیلم که به فضای آثار کلستروفلیک دهه شصت و هفتاد پهلو میزنه، داستان های پنهانِ تمثیلی و نمادینی نهفته هست که موضوع بحث نهمین اپیزود پادکست سینماسلف بوده.
ماجرای این فیلم درباره زوج جوانی هست که با خوشحالی در خانه ای دوره افتاده زندگی می کنن و ناگهان با حضور چند میهمان ناخوانده، اتفاقات عجیبی رخ میده که زندگی اونها به طور کامل دستخوش تغییر می کنه.
این فیلم هم مثل بقیه ی آثار آرنوفسکی، سرشار از نماد، نشانه و استعاره هست؛ با این تفاوت که کمی جدی تر و جسورانه تر بنظر میرسه. این جسارت باعث شده که مخاطب از همون ابتدا درگیر داستان و رخدادهای عجیب و غریب فیلم بشه.
تمامی قطعات موسیقی به کار رفته در این پادکست، قطعات ساخته شده توسط «کلینت منسل» برای فیلم «نوح» هست.
اگر شما هم مثل ما به دنبال تکمیل معما و پازلی هستید که آرنوفسکی با ساختن این فیلم در ذهن مخاطب ایجاد کرده، ما رو در نهمین اپیزود پادکست سینماسلف همراهی کنین.
CSPodcast.ir | Castbox | Apple Podcasts | Google Podcast | Overcast | RadioPublic | Stitcher | Telegram | Instagram
Get bonus content on PatreonHosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
اولین نفر کامنت بزار
دراکولا؛ تجسم یک ترس تاریخی در قاب سینما
من کی ام؛ جستن، یافتن و به اختیار برگزی...
ایتالیا، امریکا و مافیا؛ یک تاریخچه مشترک
<...تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شنوتو است