• 1 سال پیش

  • 19

  • 02:38

كافه رستوران كوتاه قامتان

اختیاریه
2
2
0

كافه رستوران كوتاه قامتان

اختیاریه
  • 02:38

  • 19

  • 1 سال پیش

توضیحات

بلند همتان در كافه رستوران كوتاه قامتان

شنونده «مستند اختیاریه» و گفت و گوی مینا نیكانیك با مهدی ابراهیمی از كوتاه قامتان كشورمان باشید كه در این مستند از تجربه بازیگری و رستوران داری می گوید.

مهدی ابراهیمی متولد سال ۱۳۵۰ هستم و لیسانس مدیریت امور فرهنگی دارم؛ از سال ۱۳۷۰ در حرفه بازیگری در سینما و تئاتر فعالیت خودم را شروع كردم؛ همچنین در زمینه اجرا هم فعالیت داشته‌ام.

از آنجا كه كوتاه قامت هستم، دغدغه‌های افرادی كه شرایط فیزیكی‌شان مثل من هست را درك می‌كنم و متأسفانه به‌دلیل این‌كه بحث اشتغال همیشه از مهمترین موضوعاتی است كه برای افراد جامعه ایجاد دغدغه می‌كند و افرادی كه شرایط خاص دارند در این زمینه با موانع بیشتری مواجه می‌شوند از مدت‌ها قبل به این فكر بودم كه بستری برای اشتغال افرادی پیدا كنم كه مثل خودم كوتاه قد بوده و با مشكل پیدا كردن شغل مواجه هستند تا این عزیزان هم استقلال پیدا كرده بنابراین رستورانی سنتی راه انداختیم با فضایی كاملاً سنتی به دور از تجملات امروزی و نیروی های كوتاه قامت در رستوران مشغول هستند.


مجموعه مستند «اختیاریه» كاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی است كه شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۱۶:۳۰ از رادیو تهران پخش می شود.


می توانید در سرتاسر دنیا از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبكه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.

*هرگونه بهره برداری و استفاده از محتوای پایگاه اطلاع رسانی رادیو تهران تنها با ذكر منبع مجاز است.


با صدای
مینا نیکانیک
دسته بندی‌ها

رده سنی
محتوای تمیز
shenoto-ads
shenoto-ads