• 4 سال پیش

  • 50

  • 07:29

افکارتو زندگی‌تو (راه رسیدن به خواسته‌ها) - فراوانی و ثروت

مهدی جعفری
2
2
0

افکارتو زندگی‌تو (راه رسیدن به خواسته‌ها) - فراوانی و ثروت

مهدی جعفری
  • 07:29

  • 50

  • 4 سال پیش

توضیحات
هر طور که به دنیا نگاه کنید دنیا هم همانطور به شما نگاه می کند، افکار خود را عوض کنید تا زندگی شما عوض شود.
مهدی جعفری هستم سال‌های زیادی بود که به این فکر می‌کردم که چگونه از این زندگی بدی که دارم نجات پیدا کنم؟ آیا راهی هست؟ حتما می‌دانستم راهی هست،‌ چون افرادی را دیده بودم یا در مورد آنها تحقیق کرده بودم که بدون داشتن پدر و مادر ثرتمندی، پولدار شده بودند یا به خواسته‌های خود (دوست عزیزم دقیقا به همان چیزی که هم‌اکنون داری می‌اندیشی، آرزوهایی که در سر داری و از رسیدن به آنها ناامید شده‌ای) رسیده بودند و از بدترین شرایط زندگی به بهترین شرایط رسیده بودند.
من هم همواره می‌دانستم قدرت انسان اینقدر زیاد است که می‌تواند به بخش اعظمی از خواسته‌های خود برسد و احساس خوبی داشته باشد و با این احساس عالی به زندگی خود ادامه دهد. غم و شادی از عواطف طبیعی انسانی هستند اما ماندن طولانی‌مدت در غم عوارض وحشتناکی به دنبال دارد من و هر انسان دیگری شادی را ترجیح می‌دهیم و بر این عقیده هستیم که با شاد بودن و استمرار احساسات عالی انسانی به بیشتر خواسته‌ها یا آرزوهای خود خواهیم رسید.
گروه تحقیقاتی "افکارتو زندگی‌تو" کار خود را از اواخر سال 96 به صورت حرفه‌ای آغاز کرد و هدف ما ترویج فرهنگ مثبت‌اندیشی و آموزش قانون جذب به صورت صحیح در کشور عزیزمان و همه ایرانی‌های مقیم خارج کشور می‌باشد.

ما با تولید محتوای‌های باکیفیت آموزشی در زمینه قانون جذب و علوم ذهنی تمام تلاش خود را در جهت بهبود زندگی هم‌وطنانمان انجام خواهیم داد و امیدواریم با همراهی شما عزیزان به هدف والای خود برسیم. ما قانون جذب را به صورت صحیح  آموزش می‌دهیم.
برای مطالب بیشتر به سایت افکارتو زندگی‌تو http://afkarto.com مراجعه کنید.

با صدای
مهدی جعفری
الهام ابوحمزه
دسته بندی‌ها

رده سنی
محتوای تمیز
shenoto-ads
shenoto-ads