• 5 ماه پیش

  • 42

  • 10:53

من گدایی می‌كنم، روایت زندگی یك كارتن‌خواب فرانسوی

کافه تهرون
0
0
0

من گدایی می‌كنم، روایت زندگی یك كارتن‌خواب فرانسوی

کافه تهرون
  • 10:53

  • 42

  • 5 ماه پیش

توضیحات

كافه تهرون ( من گدایی می‌كنم، روایت زندگی یك كارتن‌خواب فرانسوی)

در این پادكست «كافه تهرون» شنونده بخشی از كتاب «من گدایی می‌كنم» اثر ژان ماری روگل و ژان لوئی دوبره با اجرای آلبرت كوچویی و تهیه‌كنندگی بابك عرفان هاشمی باشید.

ژان ماری روگل، بی‌خانمان و گدای اهل فرانسه است كسی كه ۴۷ سال سن دارد و بیش از ۲۰ سال از عمرش را در خیابان‌های پاریس سپری كرده است.


این كتاب در ۱۸ بخش «كودكی آشفته»، «برگشت پدرم»، «فرار»، «من دوباره بی‌خانمان شدم»، «كار پیدا كردم»، «دوباره گدایی را در كوچه و خیابان شروع كردم»، «دوست‌هایم»، «دراگ استور در شانزلیزه»، «دوباره امید به زندگی‌ام برگشت»، «من به خدا اعتقاد دارم»، «سیاست»، «داوطلبان كار از شما ممنونم»، «پلیس و پلیس»، «دیگر كارتن‌خواب نیستم ولی همچنان زندگی در خیابان را دوست دارم»، «كوچه خیلی عوض شده» و «نگرانی از فردا» روایت می‌شود.


كاری از فضای مجازی رادیو تهران


علاقمندان علاوه بر سایت رادیو تهران می‌توانند این بسته تصویری را در صفحه ویژه رادیو تهران در آپارات به آدرس https://www.aparat.com/tehraan۳۶۰ و شنوتو با شناسه tehraan۳۶۰@بشنوند.


می‌توانید در سرتاسر دنیا از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبكه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.

*هرگونه بهره برداری و استفاده از محتوای پایگاه اطلاع رسانی رادیو تهران تنها با ذكر منبع مجاز است.


با صدای
البرت کوچویی
دسته بندی‌ها

رده سنی
محتوای تمیز
shenoto-ads
shenoto-ads