• 8 ماه پیش

  • 30

  • 10:50

سرزمین نوچ، چالش‌های یك ایرانی در كشور غربی

کافه تهرون
0
0
0

سرزمین نوچ، چالش‌های یك ایرانی در كشور غربی

کافه تهرون
  • 10:50

  • 30

  • 8 ماه پیش

توضیحات

كافه تهرون (سرزمین نوچ، چالش‌های یك ایرانی در كشور غربی)

در این پادكست «كافه تهرون» شنونده بخشی از كتاب « سرزمین نوچ » نوشته كیوان ارزاقی، محصول انتشارات نشر افق، با اجرای آلبرت كوچویی و تهیه‌كنندگی بابك عرفان هاشمی باشید.

كیوان ارزاقی متولد ١٣٥١ با كتاب سرزمین نوچ وارد عرصه نویسندگی شد و سپس رمان‏‌های زندگی منفی یك، بی‏‌نازنین و شورآب را نوشت.

كیوان ارزاقی در رمان سرزمین نوچ از چالش‌های یك ایرانی در كشور غربی می‌گوید. واقعیت‌هایی كه ممكن است برای هر فردی در مهاجرت اتفاق بیفتد.

سرزمین نوچ رمان بلندی درباره‌ی زوج جوان ایرانی به نام آرش و صنم است كه به آمریكا مهاجرت می‌كنند و با اتفاقات و فراز و نشیب‌هایی در این كشور مواجه هستند.

داستان از فرودگاه و لحظه‌ی خداحافظی آغاز می‌شود و بعد از ورود صنم و آرش به آمریكا و پیوستن به جمع دوستانشان كه سالیان زیادی است در این كشور اقامت داشته‌اند، ادامه پیدا می‌كند. اما كنار آمدن با زندگی در كشوری جدید برای آرش هر روز سخت‌تر می‌شود تا جایی كه تصمیم عجیبی می‌گیرد.

كاری از فضای مجازی رادیو تهران

علاقمندان علاوه بر سایت رادیو تهران می‌توانند این بسته تصویری را در صفحه ویژه رادیو تهران در آپارات به آدرس https://www.aparat.com/tehraan۳۶۰ و شنوتو با شناسه tehraan۳۶۰@بشنوند.

می‌توانید در سرتاسر دنیا از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبكه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.

*هرگونه بهره برداری و استفاده از محتوای پایگاه اطلاع رسانی رادیو تهران تنها با ذكر منبع مجاز است.


با صدای
آلبرت کوچویی
دسته بندی‌ها

رده سنی
محتوای تمیز
shenoto-ads
shenoto-ads