• 8 سال پیش

  • 70

  • 11:15

لاراپخش | قسمت چهارم | مهندسی نرم افزار و مباحث مرتبط با آن - قسمت سوم

لاراپخش
5
توضیحات
تو این مجموعه صوتی بهزاد شعبانی به مهندسی نرم افزار و مباحث مرتبط با اون میپردازه و اصول مهندسی نرم افزار رو از زوایای دیگه ای مورد بررسی قرار میده. "لاراپخش برنامه ای هفتگیه که هر هفته توسط مهمانای برنامه در اون به بحث در مورد برنامه نویسی و فریم ورک ها میپردازیم. " قسمت اول: تعریف مهندسی نرم افزار Object Oriented Programming | OOP - و ارتباط آن با مهندسی بودن نرم افزار رعایت کردن یا نکردن اصول مهندسی نرم افزار ؟ آنتی پترن ها - Anti Pattern 5 اصل موسوم به SOLID قسمت دوم: تجربی بودن یا آکادمیک بودن یادگیری مهندسی نرم افزار ؟ فرق برنامه نویس بودن با اجرا کار بودن UML چی هست ؟ لزوم استفاده از چارت و UML در پروژه ها ؟ فرق برنامه نویسی شی گرا با مهندسی نرم افزار دیزاین پترن ها | Design Pattern Repository Pattern قسمت سوم: Repository Pattern | مزایا و معایب آن منابع یادگیری Design Pattern ها چرا Design Pattern ها را یاد بگیریم ؟ "همچنین شما میتونید از طریق کامنت در زیر همین پست و یا ایمیل larapakhsh[at]gmail.com با ما در ارتباط باشید" ; :)

shenoto-ads
shenoto-ads