توضیحات
** چطور یک بازی موبایل موفق، بفروش و محبوب تولید کنیم؟**
اگر مشغول ساخت بازی شدید یا در حال چیدن مقدماتش هستید به احتمال زیاد یک سوال مهم گوشه ذهنتون هست: «چطور یک بازی موفق، بفروش و محبوب بسازم؟». توی این قسمت از پادکست اول از همه قراره ببینیم که منظور از یک بازی موفق و محبوب و بفروش چیه؟
بعد از اون با همراهی ، بنیانگذار و مدیرعامل استودیوی تاد، بررسی میکنیم که برای ساخت بازیای که بتونه انتظارات سازندههاش رو در فروش و محبوبیت برآورده کنه، چه چالشهایی پیش روی ماست.
در میون بحثهای این قسمت گریزی به تجربههای استودیو تاد در توسعه بازیهای محبوب و موفقی مثل فروتکرفت و پرسیتی خواهیم داشت.
با صدای
علی نادعلی زاده
ثریا رضایی
مهدی جهانی