• 2 سال پیش

  • 274

  • 01:03:56

۳۴-۳: هیولای شکلاتی مریخی (مهمان: مزروعی - آواگیمز)

10 صبح
2
2
1

۳۴-۳: هیولای شکلاتی مریخی (مهمان: مزروعی - آواگیمز)

10 صبح
  • 01:03:56

  • 274

  • 2 سال پیش

توضیحات
به بخش دوم از مصاحبه با حسین مزروعی خوش آمدید. حسین، بنیان‌گذار و مدیرعامل آواگیمز، اولین شتاب‌دهنده‌ی تخصصی حوزه‌ی بازی است. او در این قسمت از تشکیل مجدد تیمی برای بازی‌سازی و شکست‌هایش می‌گوید، معایب و کاستی‌های یک تیم بازی‌سازی را تشریح می‌کند و روایتی از نحوه‌ی شکل‌گیری آواگیمز نقل می‌کند که بسیار شنیدنی است. در انتهای گفت‌وگو نیز از سبک زندگی شخصی و کاری‌اش صحبت کرده و از روتین‌های برنامه‌اش می‌گوید؛ اینکه پیاده‌روی و دویدن را به صورت منظم و جدی در برنامه‌اش گنجانده و بسیار هم اهل شعرخوانی و شنیدن پادکست است. در این قسمت همراه ما باشید تا روایت حسین مزروعی از داستان پرفرازونشیب زندگی‌اش را این‌گونه بشنوید: - وسوسه‌ای برای تشکیل دوباره‌ی یک تیم بازی‌سازی - تیم‌های بازی‌سازی، در هیچ چارچوبی نمی‌گنجند! - چهارده بازی، چهارده شکست - تغییر و تحول در تیم، و بالاخره محصولی که هیت شد - تیم جدید، بازی جدید و آخرین تیر در کمان - نقش استارتاپ ویکند در ایجاد شبکه، روابط، تیم‌ها - سعید رحمانی، محسن ملایری و این یعنی شکل‌گیری آواگیمز - آواگیمز چیست؟ - ایده‌آل گرایی، بلای جان بازی‌سازی - عوامل موفقیت تیم‌های استارتاپی بازی‌سازی - شانس، تعریف و نقش آن - فرصتی که کرونا برای اکوسیستم بازی ایجاد کرد - و روتین‌هایی برای همیشه: پیاده‌روی، دویدن، شعرخوانی این قسمت از پادکست هم با حمایت اسنپ‌فود و اکسیر منتشر شده. پادکست از این حمایت متشکر است و به آن افتخار می‌کند. برای اطلاع از خدمات این دو مجموعه، می‌توانید به سایت آن‌ها سر بزنید: snappfood.ir exir.io

با صدای
میثم زرگرپور
امید اخوان

رده سنی
محتوای تمیز
shenoto-ads
shenoto-ads