توضیحات
قانون؟ بازم قانون؟ واقعاً؟ زندگی همینجوریش بدون قانونایی که وضعیتمنحصر به فرد هر کدوم از ما رو در نظر نمیگیرن به اندازهی کافی بغرنج و دست و پا گیر نیست؟ و با توجه به این که مغز ما انعطافپذیره و مغز هر کدوم از ما بر اساس تجربههای زندگیمون متفاوت شکل میگیره، چطور میشه حتی توقع داشت که چند تا قانون ممکنه برای همهی ما مفید باشن؟...لینک اپیزود اول پروندهی نظم و آشوب پادکست پرسه توی کستباکس (دربارهی جردن پیترسون)لینک اپیزود اول پروندهی نظم و آشوب پادکست پرسه توی اسپاتیفایلینک اپیزود اول پروندهی نظم و آشوب پادکست پرسه توی اپل...لینک کانال یوتیوبِ من...لینک فرودگاه یافتآباد توی کستباکس (توی فرودگاه یافتاباد من به "همهچیز" میپردازم...)لینک فرودگاه یافتآباد توی اسپاتیفایلینک فرودگاه یافتآباد توی اپل...لینک ایستگاه پرند توی کستباکس (توی ایستگاه پرند من با آدما گفتگو میکنم...)لینک ایستگاه پرند توی اسپاتیفایلینک ایستگاه پرند توی اپل...لینک کانال تلگرام منلینک پشتیبانی مالیYaftabadAirport@gmail.comآخرین ویرایش: مرداد ماه 1403