توضیحات
اون شهرکی که من توش بزرگ شدم همین 50 سال قبلش از دشتهای پست بیکران شمالی بریده شده بود. Fairview توی استان Alberta شمال غرب کانادا یه جایی بود اون آخر دنیا؛ اون بارای کابویی هم اینو ثابت میکرد. مرکز خرید هادسون بِی تو خیابون مِین همچنان مستقیماً از صیادای محلی، خزِ سگِ آبی و گرگ و کایوت میگرفت میفروخت. سه هزار نفر اونجا زندگی میکردن؛ چهارصد مایل تا نزدیکترین شهر فاصله بود؛ حدود 650 کیلومتر. تلویزیون کابلی و ویدیوگیم و اینترنت وجود نداشت. کار آسونی نبود که تو فیرویو به شکل سالمی سر خودتو گرم نگه داری؛ خصوصاً طی 5 ماه زمستون که توش روزای تموم نشدنیِ زیر چهل درجهی فارنهایت؛ یعنی زیر 4-5 درجهی سانتیگراد و شبای حتی سردتر چیز معمولی بود....لینک اپیزود اول پروندهی نظم و آشوب پادکست پرسه توی کستباکس (دربارهی جردن پیترسون)لینک اپیزود اول پروندهی نظم و آشوب پادکست پرسه توی اسپاتیفایلینک اپیزود اول پروندهی نظم و آشوب پادکست پرسه توی اپل...لینک کانال یوتیوبِ من...لینک فرودگاه یافتآباد توی کستباکس (توی فرودگاه یافتاباد من به "همهچیز" میپردازم...)لینک فرودگاه یافتآباد توی اسپاتیفایلینک فرودگاه یافتآباد توی اپل...لینک ایستگاه پرند توی کستباکس (توی ایستگاه پرند من با آدما گفتگو میکنم...)لینک ایستگاه پرند توی اسپاتیفایلینک ایستگاه پرند توی اپل...لینک کانال تلگرام منلینک پشتیبانی مالیYaftabadAirport@gmail.comآخرین ویرایش: مهر ماه 1403