• 5 سال پیش

  • 14.6K

  • 07:17

آیا همجنس‎گرایی در مردان با گوشواره ارتباط دارد

باران کریمیان
2
2
1

آیا همجنس‎گرایی در مردان با گوشواره ارتباط دارد

باران کریمیان
  • 07:17

  • 14.6K

  • 5 سال پیش

توضیحات
آیا همجنس‎گرایی در مردان با گوشواره ارتباط دارد
معنی گوشواره در گوش مردان نشانه چیست؟ آیا نشانه‎ی خاص و با معنایی دارد؟ آیا مردانی که گوشواره به گوش دارند مدگرا هستند یا همجنس‎گرا؟! آیا دین اسلام و مراجع اسلامی نیز استفاده‎ی مردان از گوشواره را جایز می‎دانند؟ در این مقاله در گوشواره ( میهن بلاگ ) به این سوالات پاسخ می‎دهیم و همچنین این نکته را بررسی می‎کنیم که ارتباط گوشواره با همجنس‎گرایی مردان برای چیست و از کجا آمده است؟ با گوشواره همراه باشید.
ارتباط گوشواره با همجنس‎گرایی مردان
در سال‌های 1960 نا 1990، پوشیدن گوشواره منفرد، در گوش چپ یا راست به عنوان نشانه‌ای پنهانی، بین همجنسگرایان استفاده شد. بدین ترتیب همجنسگرایان می‌توانستند یکدیگر را بدون اینکه در معرض خطر تعصب‌های شدید قرار بگیرند، شناسایی کنند. بعدها پوشیدن گوشواره منفرد، به عنوان نشانه‌ای علنی برای معرفی کردن گرایش جنسی به جنس موافق رایج شد.
شکل گوشواره هایی که در آن سال‌ها پوشیده می‌شد غالباً بر اساس سلیقه شخصی انتخاب می‌شد تا مد، اما گوشواره‌های میخی نگین‌دار و حلقه‌های فلزی بیشتر رایج بوده است.
در آن سال‌ها مردان همجنسگرای اروپایی بیشتر گوش چپ‌شان را سوراخ می‌کردند و در مقابل امریکایی‌ها گوش راست‌شان را ترجیح می‌دادند. ظاهراً در بین بعضی مردان، گوشواره منفرد در گوش چپ نشانه‌ای برای تمایل به تاپ بودن و گوش راست نشانه‌ای برای بات بودن، بوده است. در بعضی گروه‌ها نیز داشتن گوشواره در هر دو گوش نشانه‌ای برای دوجنس‌گرایی بوده است. البته باز هم تاکید می‌کنم؛ این حرف‌ها دیگر در این روزها خریداری ندارد.
و اما مردان باید چه کنند؟
آقایان باید کدام گوش را سوراخ کنند؟ چپ، راست یا هر دو؟ تا همین چند سال پیش این که آقایان کدام گوش را سوراخ کنند یا کدام گوش را برای پوشیدن گوشواره انتخاب کنند؛ معنا و مفهوم مشخصی داشت. اما این روزها، فکر کردن به این موضوع که گوشواره باید در کدام گوش مرد باشد، تقریباً بیهوده است. با توجه به تنوع سوراخ‌ها، جای سوراخ‌ها؛ تعداد سوراخ‌ها بر روی یک گوش و فرم سوراخ‌ها، به نظر می‌رسد مردان آزاد هستند، بی‌آنکه نگران معانی و نشانه‌ها باشند، گوشواره‌ها را به هر شکلی که مایلند بپوشند. از طرف دیگر اغلب مردمی که با آن‌ها سر و کار دارید این نشانه‌های از یاد رفته را نمی‌شناسند.
گوشواره و مردان امروزی
از میانه دهه 90 تا اواخر آن؛ استفاده از گوشواره تک به عنوان نشان همجنسگرایی از مد افتاد. در آن سال مردان دگرجنس‌گرای بسیاری به پوشیدن گوشواره تک علاقه نشان دادند. از طرف دیگر، روی آوردن مردم به سوراخ کردن جاهای دیگر بدن به غیر گوش مانند روی ابرو، روی ناف و... باعث شد نشانه‌های رایج پیشین از یاد برده شود. بدین ترتیب در شرایطی که هر کسی ممکن هر کجایش را سوراخ کند، دیگر گوشواره‌ی منفرد معنی خاصی ندارد و حتی مردانی که مثلاً سوراخ روی ناف دارند، رفتارشان زنانه محسوب نمی‌شود.
گوشواره برای مردان چه حکمی دارد؟
بسیار جالب است؛ شاید بیشتر ما با پرسش این سوال، فکر کنیم: قطعا مراجع تقلید استفاده از گوشواره را توسط مردان حرام کرده باشند؛ اما این‎گونه نیست. آیت الله شیرازی در مورد استفاده مردان از گوشواره این‎گونه می‎فرمایند:
استفاده از گوشواره برای مردان چه حکمی دارد؟ آیا اگر پوشش و زینتی مخصوص بانوان بود بر مردان حرام می شود؟
پاسخ: در جامعه ما گوشواره زینت زنان است و استفاده از آن برای مردان جایز نیست اما در جوامع دیگر که مردان هم از آن به عنوان زینت استفاده می کنند مانعی ندارد مشروط بر اینکه از طلا نباشد.
جذابترین نوع پیرسینگ و گوشواره برای مردان
طبق تجربه و تحقیقات یک پیرسینگ یه همراه یک گوشواره مردانه کوچک و شکیل برای مردانی که به دنبال مد و استایل هستند می‎تواند بسیار مناسب باشد و در مقابل همان‎طور که می‎دانید پیرسینگ‎های متعدد و زیاد روی قسمت های مختلف گوش و بدن و استفاده از گوشواره‎های نامناسب شما را با افت جذابیت همراه می‎کند. در نتیجه در انتخاب مکان پیرسینگ و مدل گوشواره مردانه نهایت دقت را داشته باشید.
چه گوشواره‎ای مناسب مردان است؟
1.گوشواره مردانه میخی
محبوب ترین و مناسب ترین نوع گوشواره مردانه، گوشواره های میخی هستند که در طرح‎ها و مدل‎های مخصوص آقایان ساخته شده‎اند. و آقایان بنا به سلیقه خود می‎توانند از طرح‎های ساده و یا نقش‎دار و همچنین از گوشواره‎هایی که سنگ‎های قیمتی یا سنگ های ماه تولد روی آن ها سوار شده‎اند، استفاده کنند.گوشواره مردانه را می‎توان در جنس های متنوعی مانند: طلا، طلا سفید، پلاتین، استیل، فولاد زد زنگ و... در بازار و همچنین در فروشگاه‎های اینترنتی خریداری کرد.
هشدار: اگر پوست حساسی دارید بهتر است آن جنس گوشواره‎ای که با گوش خود سازگار است را انتخاب کنید تا بعد ها دچار مشکل نشوید.
2. گوشواره مردانه حلقه‎ای
این مدل گوشواره ها نیز طرفداران خاص خودشان را دارند و مانند دیگر گوشواره‎های مردانه در جنس ها و مدل های مختلفی ساخته شده‎اند که می‎توانیم با در نظر گرفتن جای پیرسینگ گوش و سلیقه فردی خود مناسب ترین گوشواره مردانه از این قبیل را برای خود انتخاب کنیم.
دردسرهای سوراخ کردن گوش
و نهایتا به نکات و دردسرهای سوراخ کردن گوش و عفونت‎های آن اشاره می‎کنیم. غالبا مردان فکر می‎کنند به راحتی و بدون هیچ خطر و عفونتی می‌‎شود گوش را سوراخ کرد، البته که این‎طور نیست.
با این‌که این کار بسیار متداول است، اما خطرات خودش را به همراه دارد. یکی از این خطرات، عفونت است به ویژه اگر اصول بهداشتی سوراخ کردن گوش رعایت نشود. علائم عفونت، قرمزی، سوزش و ترشح در محل سوراخ است. تب و کاهش فشار در موارد شدید دیده می‌شود. گاهی اوقات اگر عفونت شدید باشد می‌تواند وارد جریان خون بشود و با این‌که احتمال آن بسیار کم است، می‌تواند به شرایط مرگ‌باری به نام شوک عفونی منجر شود. در مواردی که سوراخ کردن روی قسمت غضروفی گوش انجام می‌شود، احتمال بیشتری برای عفونت وجود دارد، زیرا در این قسمت‌ها جریان خون کمتری وجود دارد. به همین دلیل توصیه می‌شود لاله گوش را سوراخ کنید و از سوراخ کردن قسمت های غضروفی اجتناب کنید.
خطر دیگری که سوراخ کردن گوش می‌تواند داشته باشد، احتمال آلرژی داشتن به سوزن یا گوشواره‌ای است که برای سوراخ کردن استفاده می‌کنید. در این موارد عمدتاً اگر گوشواره را بردارید، محل سوراح بهبود پیدا می‌کند اما گاهی دیده شده است که جای زخم باقی می‌ماند. با این‌که این خطرات کم اتفاق می‌افتد اما نباید آن‌ها را ساده و سبک بشمارید.
برای سوراخ کردن، حتماً از گوشواره‌های استیل استفاده کنید تا احتمال آلرژی را از بین ببرید. مطمئن شوید اصول بهداشتی در تمام مراحل سوراخ کردن رعایت می‌شود. در آخر سعی کنید این کار توسط شخصی انجام شود که در زمینه سوراخ کردن تجربه کافی دارد و فراموش نکنید اگر بیماری خاصی مانند دیابت دارید با پزشک‌تان هم مشورت کنید.
بعضی مسایل هم کاملاً شانسی هستند! مثلاً گیر کردن گوشواره آخر بدشانسی است و گاهی بیرون آوردن این گوشواره جداً دردسر است.


با صدای

رده سنی
محتوای تمیز
تگ ها
shenoto-ads
shenoto-ads