• 4 ماه پیش

  • 56

  • 24:12
توضیحات

این پرسش و پاسخ ها مربوط به چند سال قبل است و در حال حاضر امکان پرسش جدید از آقای شریفی وجود ندارد.


⭕️➕ سلام آقای شریفی. من 2 ماهه با قانون جذب آشنا شدم ولی انگار تو دنیایی پا گذاشتم که نمیدونم چی به چیه. همیشه حسم رو خوب میکنم و به چیزهای خوب فکر میکنم ولی ته دلم همیشه موج منفیه میده.

و همچنین چندروزه به یه ماشین خاص فکر میکنم که خیلی گرون و کمیابه ولی روزی یکی از اون ماشین رو میبینم.نمی دونم نشونست یا عادیه.


✨ در این 2 مورد کمکم کنید لطفا.


⭕️➕ سلام آقای شریفی مشتی. خدا خیرت بده که داری یک حرکت خیلی مفید و جالب و مثبت میزنی واسه ملت که جواب سوالات رو میدی. من یه جوان 23 ساله نتورکر هستم و تازه وارد این سیستم شدم. درس و دانشگاه رو بیخیال شدم و پل های پست سرم را خراب کردم ولی ایمان دارم آدم بزرگ و ثروتمندی میشم.  

 

✨ چیکار کنم یک مجموعه 100 هزار نفری بسازم و بتونم ماهی 200 میلیون پورسانت بکشم؟


⭕️➕ من دست راستی هستم و به شوخی ولی خیلی زیاد میگفتم که دست چپ چیه خدا داده و به هیچکاری هم نمیاد. تا اینکه فقط بعد از 2 روز هی آدم‌هایی رو میدیدم که معلول بودن و قطع عضو بودن و فهمیدم اینا نشونست.


✨ آیا این نشونه‌ها به خاطر ناسپاسی بود که به شوخی کردم؟


⭕️➕ سلام آقای شریفی و خداقوت. من همش تو رویاهام زندگی میکنم و کاری هم برای رسیدن به رویاهام نمیکنم. این رویاهام متفاوته مثلا یه روز یه فوتبالیستم و یه روز با زنی که میخوام ازدواج میکنم و یه روز ... ولی اصلا آدم موفقی نیستم. آدم خوبی هستم که هرکی باهام دوست میشه خوشش میاد و بدون من جایی نمیتونه بره.


دانلود رایگان دوره اعتماد بنفس + شکرگزاری از وبسایت زیر


https://parvaresheafkar.com


Insta : https://instagram.com/amirsharifioriginal1


shenoto-ads
shenoto-ads