• 4 ماه پیش

  • 88

  • 45:31
توضیحات

این پرسش و پاسخ ها مربوط به چند سال قبل است و در حال حاضر امکان پرسش جدید از آقای شریفی وجود ندارد.


⭕️➕ سلام خدمت آقای شریفی. من چندساله سمینارهای موفقیت مختلف رو شرکت میکنم و دوره‌های ان‌ال‌پی رو گذروندم ولی هیچ موفقیتی به دست نیاوردم.


✨ چیکار کنم؟


⭕️➕ سلام. من یکبار اعتیاد رو ترک کردم ولی بعد از چندماه خودتخریبی بهم اثر کرد و دوباره برگشتم به قبل و از اون بدتر همسرم هم خونه رو ترک کرده و میگه فقط طلاق میخوام. همه چی برام عادی شده و بیخیالم. اون حسی که باید بگیرم رو فرداش یادم میره و تو اکثر موارد بیخیالم و احساس برام بی اهمیت شده. مراقبه هم میکنم. از شغلم میخوام بزنم بیرون ولی میترسم. 


✨ لطفا کمکم کنید.


⭕️➕ روزگارتون پر از سلامتیه بیکران. در جواب سوال ای‌اف‌تی در یکی از فایل‌های صوتی قبلی شما گفتید ما نمیتونم اتفاقات رو با قانون جذب تغییر بدیم. یکم ابهام برام پیش اومد. مثلا شما رتبتون کم شده و نباید تهران قبول میشدید ولی با قانون جذب این اتفاق افتاد.


⭕️➕ سلام و خسته نباشید خدمت آقای شریفی. مرسی که اینقدر امید میدید. من یه مشکل خیلی بزرگ دارم اونم اینکه خودم حسم رو سعی میکنم خوب نگهدارم ولی وقتی باورم رو به اطرافیان میگم یه جورایی برجکم رو میزنن و کلا فازم عوض میشه. 


✨ شما چه پیشنهادی برام دارید؟


⭕️➕ سلام. من فردی رو میخواستم و مشخصاتش رو نوشتم. مهربان و صادق و ثروتمند و ... . این مرد وارد زندگیم شد و با هم اسب سواری و کوه میرفتیم و ... کلا همونی که میخواستم بود و جذب شد.


✨ ولی یکدفعه این شخص از زندگیم رفت. چیکار کنم؟


دانلود رایگان دوره اعتماد بنفس + شکرگزاری از وبسایت زیر


https://parvaresheafkar.com


Insta : https://instagram.com/amirsharifioriginal1


با صدای
امیر شریفی

رده سنی
محتوای تمیز
shenoto-ads
shenoto-ads