• 4 ماه پیش

  • 12

  • 30:00

پرونده SCP-001 | اپیزود 20

نقل قول
2
توضیحات

در دنیای اسناد و داستان‌های تخیلی SCP (Secure, Contain, Protect)، برخی از موجودات و اشیاء با نام‌های خاص و ویژگی‌های منحصر به فرد شناخته می‌شوند. در اینجا به توضیح سه مورد از این موجودات یعنی SCP-001 به عنوان "شاه سرخ"، "نگهبان دروازه" و "نمونه اولیه" می‌پردازیم:


شاه سرخ (Scarlet King)


SCP-001 به عنوان شاه سرخ یکی از قدرتمندترین و خطرناک‌ترین موجودات در جهان SCP محسوب می‌شود. این موجود یک آنتاگونیست اصلی و تهدیدی بزرگ برای بشریت است. شاه سرخ به عنوان یک موجود چند بعدی و باستانی توصیف می‌شود که در پی نابودی جهان‌ها و تسلط بر آنهاست. او با قدرت‌های فوق‌العاده و ارتشی از موجودات وحشتناک و پلید به دنبال تخریب و آشوب است. داستان‌های مرتبط با شاه سرخ، اغلب شامل تلاش‌های ناامیدانه‌ی بنیاد SCP برای جلوگیری از آزاد شدن او و محافظت از بشریت در برابر تهدید اوست.


نگهبان دروازه (Gate Guardian)


SCP-001 به عنوان نگهبان دروازه یک موجود فراانسانی و بسیار قدرتمند است که در ورودی بهشت ایستاده است. این موجود به عنوان یک فرشته‌ی شعله‌ور و غول‌پیکر توصیف می‌شود که شمشیری آتشین در دست دارد. وظیفه‌ی اصلی او محافظت از دروازه‌ی بهشت و جلوگیری از ورود هر موجودی به آنجاست. نگهبان دروازه نمادی از قدرت الهی و محافظت مطلق است و داستان‌های مرتبط با او، شامل تلاش‌های بنیاد SCP برای تحقیق و فهمیدن حقیقت پشت این موجود مقدس و مرموز است.


نمونه اولیه (Prototype)


SCP-001 به عنوان نمونه اولیه به اولین و اصلی‌ترین سند SCP اشاره دارد. این مفهوم به این معناست که SCP-001 اولین شیء یا موجودی بوده که توسط بنیاد SCP کشف و ثبت شده است. هرچند که جزئیات دقیق درباره‌ی ماهیت نمونه اولیه متفاوت است، اما اغلب به عنوان یک تهدید بزرگ و اولین چالش بنیاد SCP در مواجهه با موجودات و پدیده‌ه


با صدای
نقال
دسته بندی‌ها

رده سنی
محتوای تمیز
shenoto-ads
shenoto-ads