• 2 ماه پیش

  • 42

  • 02:00:23

نسخۀ صوتی ویژه‌برنامۀ سال 1402 مُصوّر

ویژه‌برنامه‌ها
0
0
0

نسخۀ صوتی ویژه‌برنامۀ سال 1402 مُصوّر

ویژه‌برنامه‌ها
  • 02:00:23

  • 42

  • 2 ماه پیش

توضیحات

ویژه‌برنامۀ ویدیویی «رسانۀ مُصوّر» در پایان سال ۱۴۰۲ با هدف بررسی عملکرد ارتباطاتی افراد، سازمان‌ها و کسب‌وکارها منتشر شد.


در بخش اول این برنامه، روشن نوروزی -هم‌بنیانگذار مُصوّر- و سجاد موسوی -عضو شورای سردبیری رسانۀ مُصوّر- با مروری به گزارش‌های سال منتشر شده توسط کسب‌وکارها، نقاط قوت و ضعف این گزارش‌ها را بررسی می‌کنند.


در بخش دوم نیز گفت‌وگویی با امیرحسن موسوی -متخصص ارتباطات سازمانی- انجام شده است. امیرحسن موسوی مترجم و مؤلف کتاب «پیام‌آور ستارگان» اثر گالیله و فارغ‌التحصیل دکترای فلسفه علم و تکنولوژی است که در سال‌های اخیر به عنوان مدیر ارشد ارتباطات سازمانی دیجی‌کالا هم فعالیت می‌کرد. در این گفت‌وگو درباره پدیدۀ روابط‌عمومی ایرانی، مهاجرت روزنامه‌نگاران به روابط عمومی و نقش تیم‌های ارتباطات در بحران صحبت شده است.


بخش پایانی این برنامۀ ویدئویی دوساعته به چالش‌های ارتباطاتی در بحران‌ها می‌پردازد و روشن نوروزی و سجاد موسوی با اشاره به بحران‌های رخ‌داده در سال‌های اخیر، عملکرد ارتباطی سازمان‌های دولتی و خصوصی را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهند.


مُصوّر یک رسانه تخصصی ارتباطات است که تلاش می‌کند تا به مسائل بنیادین و اساسی ارتباطات مانند ارتباطات استراتژیک، ارتباطات سازمانی، رسانه‌های اجتماعی، روزنامه‌نگاری، ارتباطات بحران و... بپردازد.


این برنامه با حمایت شرکت سفرهای علی‌بابا تولید شده است و علاقه‌مندان می‌توانند نسخۀ ویدئویی این برنامه را از طریق وب‌سایت مُصوّر، یوتیوب و آپارات تماشا کنند. همچنین نسخۀ صوتی این برنامه نیز از طریق شنوتو و دیگر اپلیکیشن‌های پادگیر قابل دریافت است.



وب‌سایت: https://msvr.ir/?p=3117

یوتیوب: https://www.youtube.com/watch?v=kN6f-vAfr-E&t=34s

آپارات: https://www.aparat.com/v/K6aOY

شنوتو: https://shenoto.com/channel/podcast/mosavvar



اکانت‌های مُصوّر را دنبال کنید: https://mosavvar.com/links


با صدای
روشن نوروزی
امیرحسن موسوی
سجاد موسوی

رده سنی
محتوای تمیز
shenoto-ads
shenoto-ads