• 4 ماه پیش

  • 6

  • 59:29

قسمت3- حامد زرندی - درباره شغل دیجیتال مارکتینگ در دبی

دبی چه خبره؟ (ایرانیان شاغل در امارات)
0
0
0

قسمت3- حامد زرندی - درباره شغل دیجیتال مارکتینگ در دبی

دبی چه خبره؟ (ایرانیان شاغل در امارات)
  • 59:29

  • 6

  • 4 ماه پیش

توضیحات

من سجاد سلیمانی هستم و شما قسمت سوم برنامه «دبی چه خبره؟» را می بینید. در این قسمت مهمان برنامه آقای حامد زرندی هستند که یک شرکت دیجیتال مارکتینگ و تولید انیمشین در امارات ( دبی ) راه اندازی کردند و تجربیات کار و زندگی در امارات رو بهمون گفتند.

سرفصل موضوعاتی که ما صحبت کردیم اینهاست:

اهمیت تجربیات کاری و مرتبط گذشته در ایران // برای مهاجرت از چه کسی مشورت بگیریم؟ // تفاوت نگاهی کسی که تجارت میکنه با کسی که سرویس و خدمات میده // تجربیات من محدود به مدت زمان حضور من وابسته است؟ // دلیل انتخاب امارات و دبی چی بود؟ // خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ ما شامل چه مواردی هست؟ // وارد حوزه ساخت و تولید انیمیشن هم شدیم؟ // تصورات شما از میزان درآمد ارزی در امارات باید واقعی باشه // چطوری کارمون رو شروع کنیم؟ // ما ایرانی ها شناخت دقیقی از تجار عرب و بیزینس من های قوی عرب نداریم // تصور ما از میزان کار کردن خود اماراتی ها صحیح نیست // مفهوم رقابت کاری در امارات // اهمیت زبان انگلیسی برای مذاکره و قرارداد بستن // شروع طوفانی در دبی نداشته باشید (مخصوصا شرکت ها) // آیا واقعا دبی شهر گرونی هست؟ - نه! // برای تست کار و علاقه ما به زندگی و کار در امارات بهترین روش چیه؟ // ما کدوم یک از خدمات فروخته شده بین المللی خودمون را داخل ایران انجام میدهیم؟

-----------------------------------------------------

.

یک پادکست دیگه دارم به نام پادکست اکنون - اونجا با کارآفرینان از مسیر زندگی و مدل فکری و تجربیاتشون صحبت میکنیم، در همین شنوتو میتوانید بشنوید:

https://shenoto.com/channel/podcast/aknonpodcast

.

برای دسترسی به مهمان برنامه و دیدن همه قسمتهای گفتگو درباره دبی و امارات، روی لینک زیر کلیک کنید:

https://sajadsoleimani.com/whats-up

.

تهیه کننده برنامه: سجاد سلیمانی


با صدای
سجاد سلیمانی
حامد زرندی

رده سنی
محتوای تمیز
shenoto-ads
shenoto-ads