• 1 سال پیش

  • 470

  • 04:41
توضیحات

کتاب حس برند را می‌توان به عنوان یک کتاب بین موضوعی معرفی کرد. یک موضوع «مدیریت برند» است که قبلاً در گروه TMBAدو کتاب با نامهای «کسب‌وکار نام‌های تجاری» و «دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی» را در حوزه‌ی برند منتشر کرده‌ایم؛ موضوع دیگر «بازاریابی حسی» است که کتابی را با همین نام «بازاریابی حسی» ترجمه و منتشر کردیم.

بازاریابی حسی یکی از ابزارهای مهم و نسبتا جدیدتر نسبت به سایر ابزارهای ارتباطات و ترویج (تبلیغات، روابط‌عمومی، فروش حضوری، چاشنیهای فروش و بازاریابی مستقیم) است. بازاریابی حسی فرایند شناسایی و تأمین نیازها و علائق مشتریان به روشی سودآور است تا آنها را درگیر ارتباطات دوجانبه‌ای کند که شخصیت برندها را به زندگی آورده و برای مشتریان هدف، ارزش افزوده ایجاد کند. تجربه‌ی زنده‌ی برند که برای به صحنه‌ی زندگی آوردن آنها و ارائه‌ی ارزش بیشتر به مصرف‌کنندگان طراحی می‌شود، در مرکز رویکرد بازاریابی حسی قرار دارد و سایر کانالهای ارتباطات بازاریابی از آن الهام می‌گیرند و پیرامون آن برای افزایش تأثیر این ایده‌ی بزرگ یکپارچه می‌شوند.

برند نیز با ترجمه‌های مختلف نظیر هویت، اعتبار و خوشنامی و با تعاریفی چون مدیریت کل تجربه‌ی مشتریان، به مخاطبان و اهالی بازاریابی معرفی شده است.


با صدای
مریم خوانساری
دسته بندی‌ها

رده سنی
محتوای تمیز