• 1 سال پیش

  • 282

  • 03:41

اپیزود صفر

پیوت
0
0
0

اپیزود صفر

پیوت
  • 03:41

  • 282

  • 1 سال پیش

توضیحات

یادمه وقتی برای اولین بار خرداد سال 1392 با استارتاپ ویکند آشنا شدم، تو دلم گفتم این دقیقا همون چیزیه که ما بهش نیاز داریم. چیزی که هیچ وقت توی دانشگاه به ما آموزش نمیدن. کارآفرینی و راه تبدیل ایده به کسب و کار به نظرم مهمترین مهارتیه کار هرکسی باید بین سن 15 تا 19 سالگی یاد بگیره تا بعد از بتونه مسیر زندگیش رو برا اساس استعداد و علاقش انتخاب کنه.

همونطور که اینجا هم گفتم، تحصیلات و شغلم ایجاب می کرد که با کسب و کارهای زیادی ارتباط داشته باشم خصوصا اونایی که بر اساس یه ایده جدید شکل میگیرن که بعدها دسته بندی شدن و بر اساس یه سری معیارها بهشون گفتن دانش بنیان. از نزدیک شاهد شکست ها و پیروزیهای زیادی بودم. چه اونایی که با طرحهای خفن اومدن و شکست خوردن و چه اونا که در حد یه استارتاپ کوچیک بودن و تبدیل شدن به یه شرکت چند ده نفری با گردش مالی زیاد. هر کدوم هم دلایل شکست و پیروزیهای مختلفی داشتن.

اما یکی از دلایل اصلی که حداقل من متوجهش شدم، عدم وجود یک منابع اطلاعاتی مناسب واسه حل اون مشکل کسب و کار بود. یا اگه هم بود بین هزاران کتاب و مقاله که معلوم نبود به درد می خوره یا نه، قابل تشخیص نبود. این شد که به فکر این افتادم که یه برنامه با محوریت بررسی و معرفی کتاب های تخصصی حوزه کارآفرینی و کسب و کار بسازم و از اونجایی که میدونستم اکثر فعالان این حوزه وقت کمی دارن و خیلی سرشون شلوغه، این برنامه رو بصورت پادکست منتشر کردم. راستش قرار نیست اینجا کتاب رو خلاصه کنم، در واقع میخوام بگم کتاب چی میخواد بگه...

واسه حمایت از ما هم فقط کافیه ما رو به دوستانتون معرفی کنین .

شاد زی و دیر زی


با صدای
دسته بندی‌ها

رده سنی
محتوای تمیز
تگ ها
shenoto-ads
shenoto-ads