• 4 سال پیش

  • 3

  • 02:54:02

Panenka Ep. 56 | پرز گیت، یا توهم تئوری توطئه؟!

Panenka Football Podcast | پادکست فوتبالی پاننکا
0
توضیحات

پرز گیت، یا توهم تئوری توطئه؟!


۵۶، اونم تو روز تولد عرفان و عشق ابدیش لئو مسی، با بحثای داغ و به روز فوتبالی اومده. (دقیقه 3) تو بخش اول با لالیگا شروع کردیم و از اوضاع فشل بارسا گفتیم و دنبال جانشین برای سرخیو بوسکتس خسته‌ی این روزا گشتیم، گمشده‌ای که شاید تو لاماسیا به راحتی پیدا بشه. شرایط سلتا ویگو و ویارئال و اسپانیولو بررسی کردیم و از ماجراهای خاص داوری لالیگا گفتیم و بحث به شدت بالا گرفت. در کار بودن پرز گیت یا بهونه جویی بارسایی‌ها سوژه‌ی ما شد.

تو سری آ (دقیقه 52) از تورینو و پارما و سمپدوریا و هلاس گفتیم، میلان و به چارمیخ کشیدن <<لچه>> دوستداشتنی، تغییر تحولات یووه و فقر دفاع چپ و البته معاوضه‌ی جنجالی آرتور و پیانیچ و بحران راکیتیچ، بله یا خیر مبحث بعدیمون بود. نقاط(!) عطف سری آ تو خط دفاع اینتر و دوئل داغ آتالانتا و لاتزیو شکل گرفت.

لیگ برتر انگلیسمون (دقیقه 105) با تاتنهام و نقش مبهم لاملا و سرنوشت داوید دخئا شروع شد. از ساوثهمپتون منعطف رالف گفتیم و نیوکسل رو به رشد استیو بروس.

آرسنال و بحران منتالیتیش و چلسی خاص سوپر فرنکی بحثای دیگمونو شکل داد.

تو آلمان (دقیقه 145) مختصر و مفیدمون از برمن و خداحافظی محتملش از بوندسلیگا حرف زدیم و جنگ سهمیه‌ی روز پایانی گلادباخ و لورکوزن و نقش تعیین کننده‌ی هرتای سرحال این روزا.


با صدای
دسته بندی‌ها

رده سنی
محتوای تمیز
تگ ها
shenoto-ads
shenoto-ads