• 3 سال پیش

  • 0

  • 03:23:58

Panenka Ep. 64 | فاجعه، بحران، تغییر، موفقیت

Panenka Football Podcast | پادکست فوتبالی پاننکا
0
توضیحات

تو اپیزود ۶۴ام خاص و ویژه به رقابت‌های لیگ قهرمانان و اتفاقای حول و حوش اون پرداختیم. از تحقیر تاریخی بارسا گفتیم و از لحاظ فنی و البته غیر فنی این اتفاق و زیر و زبرشو بررسی کردیم. کامل به این پرداختیم که چی شد بارسا به این روز افتاد و راه حل های احتمالی برای برون رفت از بحرانو گفتیم. محمدرضا از امیدواری کفت و پای علامه الهی قمشه‌ای رو هم وسط کشید تا اوضاعو واسه خودش بهبود ببخشه! از اومدن کومان و آینده‌ی بارسا هم حرف زدیم و علاوه بر تحلیل تاکتیکی چند و چون یه ساختار و تغییر درست رو هم تو بایرن ارزیابی کردیم.

از لیون-سیتی گفتیم و شطرنج تاکتیکی پپ-رودی‌ و آفت دفاع سه نفره حرف زدیم. پروژه‌ی سیتی گواردیولا، شکست یا موفقیت؟ سوالی بود که مطرح شد و بحث جدی و مهمی رو تو پادکست شکل داد؛ بحثی که با شروع تحلیل تاکتیکی پی‌اس‌جی-لایپزیش جدی تر شد. بعد از آنالیز لایپزیش و بحث در مورد چرایی توفیقش مقابل اتلتی و شکستش جلوی پاریسی‌ها، از پروژه پاریسن‌ژرمن-توخل-لئوناردو حرف زدیم و کامل شرایطشو تحلیل کردیم.

سراغ دو بازی نیمه نهایی یورولیگ رفتیم و به صورت خلاصه از شرایط و اتفاقات تاکتیکی هر دو مسابقه حرف زدیم تا به استقبال فینال بین پدر و پدرخوانده‌ی این رقابت‌ها بریم.

بخش آخر رو هم «پوکری» کردیم و یکمی از شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون دو تیم حرف زدیم.


با صدای
دسته بندی‌ها

رده سنی
محتوای تمیز
تگ ها
shenoto-ads
shenoto-ads