• 3 سال پیش

  • 1

  • 02:41:38

Panenka Ep. 79 | ال ماتادور، آخرین تیر اوله

Panenka Football Podcast | پادکست فوتبالی پاننکا
0
توضیحات

بخش هفتاد و نهم از پادکستمونو (از دقیقه 03:00) با سری آ و اینتر با انگیزه با چاشنی کناره های متفاوت و ضعف ساسولو در پرس شروع کردیم.

یووه‌ی ضعیف در مباحث روانی و چرایی انتخاب پیرلو، هلاس ورونا و اتخاذ تاکتیک های مناسب در هر مسابقه، میلان یک تیم خوب، و نه یک فرم خوب و ناپولی و اهمیت جو احساسی سیسیل در پیروزی قاطعانشون مقابل رم رو هم بررسی کردیم.

لالیگای این هفته رو با گفتگو در مورد آلاوس (از دقیقه 51) شروع کردیم. تیمی شکننده ولی پیروز با یاری بازیکنان کلاسیک لالیگا، سویا برنامه ریزی شده برای تک تک دقایق مسابقه، بتیس معنای واقعی سینوس، مزد ترس سوسیداد و آلگواسیل و البتا مینگزا و تلالو امید در کاتالونیا مباحث دیگمون بود و به ماجرای لباس خاص مسی در تمجید از دون دیه‌گو‌ هم پرداختیم.

تو پرونده‌ی ویژه‌ی هفته (از دقیقه 98) به بهونه‌ی سالگرد تاسیس باشگاه بارسلونا سراغ موسس این باشگاه رفتیم و زندگی «خوان گمپر» رو زیر و رو کردیم.

و بالاخره در لیگ برتر ( از دقیقه 103) به مساله‌‌ی 'اسبکی به نام تاتنهام' و بهونه گیری کلوپو پرداختیم، فولام و بازگشت تدریجیش به ریل موفقیت، آرسنال و بحران تمام نشدنی، یونایتد و تعویض طلایی آقای اوله موضوعات دیگمون بود.


با صدای
دسته بندی‌ها

رده سنی
محتوای تمیز
تگ ها
shenoto-ads
shenoto-ads