• 1 سال پیش

  • 35

  • 01:33

شهریه مقاطع مختلف در کشور استرالیا

جهرمی گروپ
0
0
0

شهریه مقاطع مختلف در کشور استرالیا

جهرمی گروپ
  • 01:33

  • 35

  • 1 سال پیش

توضیحات

مقطع کارشناسی در کشور استرالیا دوره‌ای سه ساله است. دانشجویان می‌توانند تحصیلات خود را یک سال دیگر ادامه داده و مدرک Bachelor of honor دریافت کنند. البته در برخی از رشته‌ها دانشجویان در سال چهارم دوره کارشناسی خود به ارائه پایان نامه و تحقیق می‌پردازند. شهریه مقطع کارشناسی در استرالیا با توجه به رشته و برنامه‌ی تحصیلی که انتخاب می‌کنید،ممکن است متفاوت باشد. اما بطور کلی می‌توان گفت شهریه برنامه‌های تحصیلی مقطع کارشناسی در استرالیا می‌تواند از 15000 تا 33000 دلار استرالیا متغیر باشد.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد استرالیا

دوره کارشناسی ارشد در استرالیا سه ساله می‌باشد و به دو صورت آموزش و پژوهش محور ارائه می‌شود. دوره‌های کارشناسی ارشد پژوهش محور(Master by Research)، بیشتر انجام امور تحقیقاتی بوده و برای افرادی مناسب است که قصد دارند تحصیلات خود را تا مقطع دکترا ادامه دهند. دوره کارشناسی ارشد آموزش محور (Master by Course) بیشتر در به کارگیری دانش در محیط کاری حرفه‌ای تمرکز دارد. هدف این دوره‌ها آماده سازی دانشجو برای ورود به بازار کار است.

تحصیل دکترا در استرالیا

دکترا در استرالیا دوره ای تحقیقاتی است و دانشجویان راحت‌تر از مقاطع دیگر می‌توانند از بورسیه‌ها و کمک هزینه‌های تحصیلی استفاده کنند. برای اخذ پذیرش در این قطع تحصیلی می‌بایست یک پیشنهادو یا پروژه‌ی تحقیقاتی داتشه باشید. درواقع شما زمانی می‌توانید مدرک دکترای خود را دریافت کنید که یک پروژه تحقیقاتی را به پایان رسانده باشید. هرچه ایده شما نوآروانه و خلاقانه و درعین حال کارآمد باشد، شانس پذیرش شما بیشتر خواهد بود. در واقع پیشنهادهایی که برای پژوهش دکترا ارائه می‌شود باید در راستای یک پیشرفت علمی باشد و ارزش علمی بیشتری نسبت به دوره کارشناسی ارشد داشته باشد.


با صدای
دسته بندی‌ها

رده سنی
محتوای تمیز
shenoto-ads
shenoto-ads