• 1 سال پیش

  • 86

  • 08:59

خیانت همسران

خانواده تهرانی
0
0
0

خیانت همسران

خانواده تهرانی
  • 08:59

  • 86

  • 1 سال پیش

توضیحات

پادکست (در مقابل خیانت همسرمان چه واكنشی نشان دهیم؟)

در این پادكست شنونده بخش كوتاهی از برنامه «خانواده تهرانی» ۱۹ آذر و گفت و گو با خانم دكتر یوسفی، مشاور و روانشناس خانواده، درباره واكنش در برابر شك ها و تردیدها در مقابل خیانت همسر باشید.

یوسفی گفت: خیانت در علم روانشناسی، یعنی هر رفتاری كه یكی از زوجین انجام دهد و اگر طرف مقابل متوجه آن شود، احساسات منفی نسبت به آن موضوع پیدا كند.

خیانت باتوجه به سطوح آن، دسته بندی های متفاوتی دارد و باید توجه داشت كه واكنش ما باید متناسب با شدت جدی بودن روابط باشد. به عنوان مثال گاهی رابطه فرد با همكارش كمی از حد كاری بیشتر شده اما هنوز طرفین وارد رابطه جدی نشده اند بنابراین ما باید بتوانیم عجولانه و از سر احساسات تصمیم نگیریم و واكنش مناسبی داشته باشیم.

یوسفی با تاكید بر اینكه كه بسیاری از مشكلات در رابطه با این موضوع، به خاطر سوء ظن ها و دخالت اطرافیان ایجاد شدند، گفت: تا قبل از اطمینان از صحت این عمل، به هیچ وجه افراد دیگر از قبیل آشنایان و دوستان را مطلع نكنیم تا از تبعاتی همچون دروغگویی، تهمت و تعهدات اجباری جلوگیری كنیم. بهترین عكس العمل در برابر این احساسات و رفتارها مراجعه به مشاور و كارشناس خانواده است...



برنامه «خانواده تهرانی» كاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی است كه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰:۰۰ الی۱۰:۳۰ از رادیو تهران پخش می شود.


می توانید در سرتاسر دنیا از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبكه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.

*هرگونه بهره برداری و استفاده از محتوای پایگاه اطلاع رسانی رادیو تهران تنها با ذكر منبع مجاز است.


با صدای
فاطمه نیرومند
سعید بارانی
دسته بندی‌ها

رده سنی
محتوای تمیز
shenoto-ads
shenoto-ads