• 5 سال پیش

  • 13

  • 15:56

هنر خرید کامپیوتر و لپ تاپ - فصل اول قسمت پنجم

Arash Kaviani
1
توضیحات
هنر خرید کامپیوتر و لپ‌تاپ رازی را که فروشندگان کامپیوتر نمی‌خواهند شما بدانید برملا می‌کند. سخت‌ترین اصطلاحات کامپیوتری را با ساده‌ترین زبان ممکن به شما می‌آموزد تا دیگر هیچ وقت سرتان کلاه نرود و به یک متخصص خرید کامپیوتر تبدیل شوید.
خرید کامپیوتر یک هنر است. هنری که اگر با آن آشنا نباشید، سرتان کلاه می‌رود.
در فصل اول ابتدا به معرفی انواع کامپیوتر‌های رومیزی می‌پردازیم. قطعات اصلی تشکیل‌دهنده انواع کامپیوتر را بررسی می‌کنیم. این بررسی شامل معرفی تک تک قطعات اصلی کامپیوترها و لپ‌تاپها است.
در فصل دوم کتاب به سراغ کامپیوترهای آماده می‌رویم . یکی از محبوب‌ترین دسته کامپیوترهای آماده، آل‌این‌وان‌ها هستند که به بررسی آنها می‌پردازیم.
فصل سوم محبوب ترین فصل کتاب در بین خوانندگان کتاب بوده است. در این فصل به سراغ لپ‌تاپ‌ها می‌رویم. لپ‌تاپ‌ها دارای دسته‌بندی‌های متنوعی هستند. انواع مختلف آن‌ها را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم و ویژگی‌های هر دسته را به طور کامل بررسی می‌کنیم.
در فصل چهارم به معرفی انواع لوازم جانبی مورد نیاز کامپیوتر و لپ‌تاپ پرداخته‌ایم. نحوه انتخاب لوازم جانبی را بر اساس شاخص‌های مختلف هر قطعه بررسی کرده‌ایم. قول می‌دهم ویژگی‌هایی مطرح می‌شود که به ذهنتان نیز خطور نکرده است. اطلاعاتی در این فصل مطرح می‌شود که حتی اگر قصد خرید هیچ وسیله جدیدی را نداشته باشید، کمکتان می‌کند به‌درستی از وسایلتان نگهداری کنید.

shenoto-ads
shenoto-ads