BRAND_USER
1 ماه پیشخیلی زیبا بود
سهیلا
2 ماه پیشچقدر غمگین بود😔
کتایون اطاعتی
8 ماه پیشک دگر مادر گیتی تو چو فرزند بزاید
BRAND_USER
2 سال پیشچقدر قشنگ بود واقعا ولی خیلی هم غمگینه
BRAND_USER
3 سال پیشخدا پدرتو بیامرزه این شد یه خوانش خوب،🥰🌹
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شنوتو است