۳۴-۳: هیولای شکلاتی مریخی (مهمان: مزروعی - آواگیمز)
pause

۳۴-۳: هیولای شکلاتی مریخی (مهمان: مزروعی - آواگیمز) این آلبوم بهادار می‌باشد

۳۴-۳: هیولای شکلاتی مریخی (مهمان: مزروعی - آواگیمز) این آلبوم بهادار می‌باشد

1 هفته پیش
keyboard_arrow_down
  • share
  • code
  • play_arrow66
  • thumb_up 0
  • more_vert

به بخش دوم از مصاحبه با حسین مزروعی خوش آمدید. حسین، بنیان‌گذار و مدیرعامل آواگیمز، اولین شتاب‌دهنده‌ی تخصصی حوزه‌ی بازی است. او در این قسمت از تشکیل مجدد تیمی برای بازی‌سازی و شکست‌هایش می‌گوید، معایب و کاستی‌های یک تیم بازی‌سازی را تشریح می‌کند و روایتی از نحوه‌ی شکل‌گیری آواگیمز نقل می‌کند که بسیار شنیدنی است. در انتهای گفت‌وگو نیز از سبک زندگی شخصی و کاری‌اش صحبت کرده و از روتین‌های برنامه‌اش می‌گوید؛ اینکه پیاده‌روی و دویدن را به صورت منظم و جدی در برنامه‌اش گنجانده و بسیار هم اهل شعرخوانی و شنیدن پادکست است. در این قسمت همراه ما باشید تا روایت حسین مزروعی از داستان پرفرازونشیب زندگی‌اش را این‌گونه بشنوید: - وسوسه‌ای برای تشکیل دوباره‌ی یک تیم بازی‌سازی - تیم‌های بازی‌سازی، در هیچ چارچوبی نمی‌گنجند! - چهارده بازی، چهارده شکست - تغییر و تحول در تیم، و بالاخره محصولی که هیت شد - تیم جدید، بازی جدید و آخرین تیر در کمان - نقش استارتاپ ویکند در ایجاد شبکه، روابط، تیم‌ها - سعید رحمانی، محسن ملایری و این یعنی شکل‌گیری آواگیمز - آواگیمز چیست؟ - ایده‌آل گرایی، بلای جان بازی‌سازی - عوامل موفقیت تیم‌های استارتاپی بازی‌سازی - شانس، تعریف و نقش آن - فرصتی که کرونا برای اکوسیستم بازی ایجاد کرد - و روتین‌هایی برای همیشه: پیاده‌روی، دویدن، شعرخوانی این قسمت از پادکست هم با حمایت اسنپ‌فود و اکسیر منتشر شده. پادکست از این حمایت متشکر است و به آن افتخار می‌کند. برای اطلاع از خدمات این دو مجموعه، می‌توانید به سایت آن‌ها سر بزنید: snappfood.ir exir.io

: میثم زرگرپور، امید اخوان
…

unfold_more

حسین رستگار مقدم

3 روز پیش

جیگر ها، این قسمت یکی از بدرد بخورترین ها بود برای من ممنون دست علی یارتون