رادیو وستروس

قسمت چهارم فصل چهارم : بازگشت سریال

با صدای کوروش غفاری، پوریا آریایی، محدثه شبیری، نگین رضاپور

انتشار 5 ماه پیش

گروه پادکست‌های کمدی و سرگرمی

4474 بازدید

3 پسندیده شده

رایگان

رادیو وستروس

قسمت چهارم فصل چهارم : بازگشت سریال

با صدای کوروش غفاری، پوریا آریایی، محدثه شبیری، نگین رضاپور

انتشار 5 ماه پیش

گروه پادکست‌های کمدی و سرگرمی

3 پسندیده شده

رادیو وستروس

قسمت چهارم فصل چهارم : بازگشت سریال

با صدای کوروش غفاری، پوریا آریایی، محدثه شبیری، نگین رضاپور

انتشار 5 ماه پیش

گروه پادکست‌های کمدی و سرگرمی

3 پسندیده شده

رادیو وستروس

قسمت چهارم فصل چهارم : بازگشت سریال

با صدای کوروش غفاری، پوریا آریایی، محدثه شبیری، نگین رضاپور

انتشار 5 ماه پیش

گروه پادکست‌های کمدی و سرگرمی

3 پسندیده شده

توضیحات

سلام بلاخره بعد از کلی مدت برگشتیم، تو این قسمت فقط به کامنت هاتون و اخبار پرداختیم و در کنارش نگاهی هم به تریلر سریال کردیم.
01:08 پاسخ به دیدگاه های شما
01:00:14 اخبار سریال
01:39:53 تحلیل تریلرها
02:16:47 خداحافظی


تگ‌های مرتبط

تبلیغات

آلبوم

ردیف عنوان مدت زمان قیمت
1 قسمت چهارم فصل چهارم : بازگشت سریال 2:20:40 رایگان پخش

نظرات

MUZIKestan

بسیار عالی خسته نباشید.

محمد

سلام دمتون گرم مثل همیشه عالی بود... یه تئوری چند وقت پیش شنیدم نمیدونم در موردش حرف زدین یا نه. دیدم تئوری هارو بررسی میکنین گفتم اینو هم ببینین فقط به نظرم احتمال درست بودن این تئوری بالاس واسه همین یه خطر اسپویل مینویسم :)) تئوریم اینه که علت دیوونه شدن پدر دنریس برن بوده...همونجوری که هودور برن رو دیده بود پدر دنریس هم میبینه که صحنه هاییشو تو قسمت 6 فصل 6 خیلی کوتاه دیدیم. احتمالا برن یه جوری به پادشاه گفته که وایت واکرا دارن میان و با اون ماده سبز ها که فک کنم اسمش وایلد فایر بود میتونه آتیششون بزنه و پدر دنریسم عین هودور دیوونه شده و burn them all رو فریاد زده و اطرافیاش هم فک کردن منظورش اینه که مردمو بسوزونین ... به نظرم خییلی احتمال درست بودنش بالاست واسه همین اگه فک میکنین ممکنه اسپویل بشه واسه شنونده هاتون اصلا نخونینش ..فقط خواستم با شما در میون بذارم ، بازم دمتون گرم

MohammadSTS

سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان.آقا یه سوالی داشتم اون هم اینکه عمده ارتش دنریس متشکل از دوتراکی ها و انسالید هاست که از اسوس اومدن و به مناطق سرد عادت ندارند میخواستم بدونم این موضوع آیا بر عملکرد اونا تاثیر میزاره و آیا راه حلی دارند چون الان زمستونه و اونا هم باید تو وینترفل بجنگن و با یه لباس گرم نمیشه این موضوع رو حل کرد.و یه چیز دیگه اینکه اگه میشه در مورد بزرگترین و معروفترین خیانت هایی که در وستروس رخ داده یه صحبتی هم بکنید. و در آخر باید اشاره کنم که پادکست شما شده مثل مواد مخدر با اینکه میدونم با این صدا های شما آخرش یا کر میشم یا روانی ولی باید گوشش کنم .با تشکر محمد از اصفهان

امیر کمالیان

در مورد اینکه هیچکدوم از ترجمه های بازاری خوب نیستن موافقم .. ولی من به شخصه از ترجمه هایی که که خوندم راضیم و حس میکنم چیزی رو از دست ندادم اگه خواستید مثل من بخونید : کتاب اول و دوم با ترجمه سحر مشیری ، کتاب سوم و چهارم با ترجمه گروه وینترفل و کتاب پنجم : نصفش رو با ترجمه وینترفل و بقیه رو اینگلیسی بخونید ... بقیه ترجمه ها چرت و پرته

امیر کمالیان

یعنی این تاثیر پذیریتون از کامنت ها منو داغون کرد یارو فقط گفت نظر سنجی بزارین ، شما حتی یه مشورت هم نکردید همون لحظه : (قبوله ... آخر اپیزود باشه نظرسنجی) حداقل ظاهر کار رو حفظ میکردید :)

سامان

با درود.شما که دارید کتاب آتش و خون رو ترجمه میکنید،برنامه ای هم برای کتاب پنجم رقصی با اژدهایان دارید یا نه؟ا چند انتشارات ترجمه کردن ولی آدم رغبت و اعتمادی برای خوندن ترجمه اونها نداره.تیم ترجمه به خصوص پوریا،شما که کتاب رو هم کامل خوندی پس ترجمه کردنش نباید زیاد مشکل باشه.اگه کتاب پنجم ترجمه بشه خیلی ها هستن که منتظرش هستن.(فروشش هم خوب خواهد بود.).ممنون،دم همتون هم گرم. نگین اگه میشه قسمتی که از نظر خودت بهترین حضور رو تو سریال داری بگو تا هنرت رو ببینیم.بی احترامی نباشه ولی سریال ایرانی خوشم نمیاد.ولی به افتخار شما شاید نظرم عوض بشه. :)

Ali Beheshtian

خوب بود

Ali Beheshtian

عالی بود

Ali Beheshtian

خوب بود

rockdl

سلام

فرنوش

یعنی عاشق این «به هر صورت» گفتنای پوریام هر سه جمله درمیون با ربط و بی‌ ربط یه به هر صورت میگه :)). منکه خیلی دوست دارم تو فصل آخر یه سوپرایز در مورد روابط خانوادگی آدما داشته باشیم. یا اون تئوری خواهر و برادر بودن جان و دنریس درست باشه یا تئوری تارگرین بودن تیریون. تازه من بعضی جاها خوندم می‌گن شاید سرسی و جیمی هم تارگرین باشن! فکر کن راست باشه یعنی جیمی بابای خودشو کشته. «به هر صورت» منکه منتظر یه سوپرایز اینطوری هستم :))

Rezaki

سلام و خسته نباشید بخاطر پادکست بسیار خوب و محیج تون.در مورد سوالی که مطرح کردید دوست دارید بجای کدوم شخصیت باشید من دوست داشتم بجای استنیس براتیون باشم و با کمک استارک ها و دنریس تارگریان و اژدهایانش بزنم دهن سرسی و جیمی لینستر رو صاف کنیم و به نظرم پادشاده بر حق اول ادارد استارک و بعد اون استنیس حقش پادشاهی بود. به نظر من فقط فیلم اونجرز اند گیم در سال 2019 مورد انتظار تر از فصل اخر گاته ولی هایپ گات نیز در بین طرفدار ها و فن ها خیلی زیاده.در مورد اون دوستمون که اراگون رو نیز با جان اسنو مقایسه کرده بود نظرشو 90 درصد قبول دارم و محدثه یک سوال از تو بر چه اساسی میگه اینا شبیه نیستن ایا میشه توضیح بدی???? ودر اخر باید بگم به نظر من ارباب حلقه ها یک کلاس بالا تر از بازی تاج و تخته سریالش که از امازون ساخته شه این مطلب خیلی روشن تر میشه. و در اخر ممنون از همتون بخاطر این جدیت و اهمیت که در ساخت این پادکست به خرج میدهید.و یک پیشنهاد به فانتزی دوست ها دارم حتما فیلم هزار تو پن گیرمو دل تو رو رو تماشا کنید. ممنون از کورش پوریا نگین محدثه. یا علی.

رضا ف

سلام به همه به به. چه عجب... چشممون به اپ خشک شده بود آقااااااا نگید تو رو خداااا :)) توی سریال هم بین Wight و White Walker کاملا فرق هست. مجبورم کردین برم فصل 7 رو مرور کنم تا براتون رفرنس دربیارم. فصل 7 - قسمت 2: بین دقایق 11 تا 12 (بسته به انکودرش): سر داووس به جان : Fire kills WIGHTS you told me. What breaths fire? و هممون هم میدونیم که آتش قاتل Wight هاست نه White Walker ها. فصل 7 - قسمت 5 (بین دقایق 24 تا 25) جایی که این ایده مطرح میشه که یک سرباز از ارتش مردگان ببرن واسه سرسی: جان میگه: The first WIGHT I ever saw was brought into castle black from beyond the wall. خب. اون چیزی که اوردن اینور دیوار چی بود؟ وایت واکر یا وایت؟ توی فصل های قبل هم اشاره شده (هرچند مختصر) ولی تو رو خدا دیگه مجبورم نکنین برم اونا رو هم بیارم :)) در بقیه جاهای سریال مشخصا به اون موجوداتی که مرده زنده میکنن گفته میشه Walker یا White Walker. به وایت ها هم میگن Wights یا Army of the dead یا the dead. تاکید میکنم: توی سریال. چندین جا اشاره میشه که فلانی یک واکر رو کشت و خیلی کار خفنی کرده (نه یک وایت رو - چون وایت ها رو خیلی ها کشتن). دراگون گلس و والرین استیل است که میتواند واکر بکشد. (در صورتی که وایت ها یه کبریت بگیری زیرشون کشته میشن). بخدا یه سرچ ساده توی اینترنت هم جواب اینو میده. نمیدونم چرا انقد اصرار دارین که توی سریال فرقی بین WIGHT با WHITE WALKER نیست. :| در نهایت مرسی از اینکه اینهمه زحمت میکشین. قدر دانی. قدر دانی. برم بقیه پادکستتونو گوش بدم. لاو یو آل بخصوص یکیتونو :)

رضا ف

سلام به همه به به. چه عجب... چشممون به اپ خشک شده بود آقااااااا نگید تو رو خداااا :)) توی سریال هم بین Wight و White Walker کاملا فرق هست. مجبورم کردین برم فصل 7 رو مرور کنم تا براتون رفرنس دربیارم. فصل 7 - قسمت 2: بین دقایق 11 تا 12 (بسته به انکودرش): سر داووس به جان : Fire kills WIGHTS you told me. What breaths fire? و هممون هم میدونیم که آتش قاتل Wight هاست نه White Walker ها. فصل 7 - قسمت 5 (بین دقایق 24 تا 25) جایی که این ایده مطرح میشه که یک سرباز از ارتش مردگان ببرن واسه سرسی: جان میگه: The first WIGHT I ever saw was brought into castle black from beyond the wall. خب. اون چیزی که اوردن اینور دیوار چی بود؟ وایت واکر یا وایت؟ توی فصل های قبل هم اشاره شده (هرچند مختصر) ولی تو رو خدا دیگه مجبورم نکنین برم اونا رو هم بیارم :)) در بقیه جاهای سریال مشخصا به اون موجوداتی که مرده زنده میکنن گفته میشه Walker یا White Walker. به وایت ها هم میگن Wights یا Army of the dead یا the dead. تاکید میکنم: توی سریال. چندین جا اشاره میشه که فلانی یک واکر رو کشت و خیلی کار خفنی کرده (نه یک وایت رو - چون وایت ها رو خیلی ها کشتن). دراگون گلس و والرین استیل است که میتواند واکر بکشد. (در صورتی که وایت ها یه کبریت بگیری زیرشون کشته میشن). بخدا یه سرچ ساده توی اینترنت هم جواب اینو میده. نمیدونم چرا انقد اصرار دارین که توی سریال فرقی بین WIGHT با WHITE WALKER نیست. :| در نهایت مرسی از اینکه اینهمه زحمت میکشین. قدر دانی. قدر دانی. برم بقیه پادکستتونو گوش بدم. لاو یو آل بخصوص یکیتونو :)

حسین بوذری

سلام و خسته نباشید به تیم پادکست وستروس و تشکر بابت زحماتی که میکشید. بنده تو برنامه قبلی کامنت داده بودم و سپاس که دوستان و البته پوریا خان جواب دادن! تو یک بخشی از کامنتم گفته بودم که جان اسنو چهره خاکستری آراگورن از جهان تالکیه و فکر میکنم خانم محدثه بودن که گفتن اینطور نیست؛ برای این "نه" خواستم توضیحی بدم؛ اول از همه اینکه شخصیت آراگورن عملا کارکتری هست که شباهت به هیچ انسانی نه در دنیای خود تالکین و نه در دنیای حقیقی ما نداره! ببیشتر به نظر میرسه، تالکین برای خلق آراگورن یک برگه سفید گرفته و هر چی از اخلاقیات و صفات خوبی انسانی هست و یا انسان به اون میل داره رو نوشته و بعد گفته، همه‌ی اینا به مرور تو بستر داستان از آراگورن خواهم گفت. یادمه مارتین به تالکین و پایا‌بندی ارباب حلقه‌ها ایراد وارد کرده بود و شما هم بهش اشاره کرده بودید و پوریا هم گفته بود، طرف (مارتی) خودش نویسنده‌ی بزرگیه و دلش میخواد گیر بده! حقیقت امر و از دید بنده اینکه مارتین سوالش عجیبه، انگار نتونسته یا دوست نداشته ‌پایان‌بندی تالکین رو قبول کنه! تالکین در بستر داستانی انقدر آراگورن رو والا مقام و بی‌نقص و فوق العاده و کارکتری سفید توصیف کرده که نمیشه انتظار داشت که مثلا سیستم مالیاتی این شخصیت دچار ایراد باشه و شاید این به موضوع تفکر دو نویسنده برگرده! اینکه مارتین تا حدی به کارکترها و وقایع توجه میکنه و تالکین به شدت شخصیت‌محور بود و البته خلق این جهان رو هم بخاطر احیای روحیه‌ی اسطوره‌سازی قرار داده بود. اما این مقدمه رو گفتم تا اول از همه بگم، آراگورن سال‌های نوری بسیاری با خیلی از شخصیت‌ها چه در خیال و چه در واقعیت فاصله داره و همون پادشاه مدینه فاضله است اما چرا گفتم جان اسنو به آراگورن شباهت داره، البته که این شباهت وسیع نیست و بیشتر به رفرنس‌های مربوط میشه که نحوه تکاملشون رو شکل میده و در دید اخلاقی تفاوت‌هایی بین این دو کارکتر است اما نمیشه گفت که مارتین هیچ تاثیری یا بهتر، ادای دینی به جهان تالکین نداشته، اگر بخوام بهتر توضیح بدم، میشه گفت جان اسنو و آراگورن هر دو توسط بهترین گروه‌های دوره خودشون بزرگ شدن و مثلا جان اسنو توسط دایی خودش که از خاندان استارک هست و به صلح‌جویی و رفتار و منش آروم شهرت دارن بزرگ شده و آراگورن هم توسط یکی از بزرگان الف که بدون شک در مسیر زندگیش باعث شده تا بلوغ فکری و البته عمیق نگاه کردن به مسائل را بهش یاد بدن! این رو میشه کنار مسیر داستان تک‌محوری هر دو کارکتر و نقش ماجراجویانه‌شون هم گذاشت و همچنین اشاره کرد که تالکین که علاقه خاصی به نژاد انسان‌ها در کتابش داره و آراگورن رو وارث دونه داین میدونه، پادشاهی تمام و کمال و از خون انسان‌های اولیه معرفی کرده و همون عبارت خون پادشاهی و اصالت رو میشه در خصوص کارکتر و جایگاه آراگورن تنها در ریشه و سلسله اون دید و اگر این حقیقت رو در نظر بگیریم که جان اسنو هم از خون خاندان تاگرین محسوب میشه و اینکه مارتین عاشق این خاندان هست، به شکلی این شباهت هم در خصوص این دو کارکتر وجود داره، حالا شرافت، وفاداری و خیلی چیزهای دیگه هست که تو جان اسنو وجود داره و برداشتی کمی واقع‌گرایانه تر از آراگورن محسوب میشه. اگر بخوام حتی به شما رفرنس سینمائی و کارگردانی بدم، باید بگم که، در نبرد پشت دروازه‌های سیاه، آراگورن با ارتش کمتر و در حصار ارتش سائرون قرار میگیره تا شاهد تقابل خیر با قدرت کمتر در برابر شر با قدرت بیشتر باشیم (هر چند اینجا هدف والایی مثل باور به قدرت اراده‌ی فرودو توسط آراگورن وجود داره) و نبرد به سبک تاکتیک هانیبال جلو میره و در نهایت آراگورن در آستانه‌ی مرگ قرار میگیره که کوه هلاکت منفجر میشه و کلا نبرد وضعش تغییر میکنه. در سکانس نبرد حرومزادگاه، کارگردان این اپیزود که کارش در بخش سینمائی بینظیر بود و برای HBO متاسفم که چرا نتونست کارگردانی که دو اپیزود فوق العاده هاردهوم و نبرد حرومزادگان رو برای یکی از حساس‌ترین بخش‌های داستانی که باعث سوتی بزرگ سریال بشه رو بیاره و خدا رو شکر برای فصل آخر برگشته. اما در ادامه حرفم، اینجا هم وضعیت همینه و و در نهایت سانسا به نجات جان اسنو و ارتشش میاد و اونا پیروز میشیم! رفرنس سینمائی هر دو سکانسی که میشه گفت هر دو کارکتر رو به مقام پادشاهی میرسونه، یکسان هستش (تاجگذاری آراگورن و انتخاب جان بعنوان پادشاه شمال) و البته بنده منکر این نیستم که در نبرد این دو کارکتر یکجا شاهد هدف خیر و شر دیده میشه و یکجای دیگه این اتفاق یعنی محاصره هانیبال رخ میده چون یک شخصیت مثل جان اسنو نمیتونه احساسات خودش رو کنترل کنه و حماقت میکنه و این جنبه دقیقا همون چیزیه که جان اسنو رو به آراگورن کمی شبیه‌تر میکنه چرا که آراگورن همین رفتار رو پس از مرگ هالیدر در نبرد دو برج داره و با نبردبان بین ارتش اورک‌ها میپره! کلیت توضیحات بنده این بود که اول از همه آراگورن شباهت به هیچ شخصیتی نداره چون بیش از حد خوبه و بینظیره و خارق العاده است و این در جهان متفاوت مارتین که باعث میشه کارکترهای شبیه به خودمون رو ببینیم، دور باشه و باز در بین همه اینا جان اسنو بخاطر مرام و روش تفکر خاندان استارک، شباهت بیشتری داره. در کل ممنون و ببخشید که حرف طولانی شد و سپاس بابت زحماتی که میکشید و لطفا برای بازه پخش سریال، هر هفته پادکست برید. ممنون

ِوستوس

سلام بازم من چرا اسممو وستروس میخونید؟؟؟؟؟ آقایون وستوس هست (ترکیبی از وستروس و اسوس) و تو آخرین پادکستتون نگفتید چرا تو سایت فعالیت نمیکنید :/ پوریا یه بحث دیگه باز کرد. و تئوری آریا و ماسک لرد بیلیش رو برسی نکردید. راستی میشه HBO رو رایگان میشه دید؟ رو ماهواره؟

ِوستوس

چی آخه A Song Of Cast؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ع سانگ آو وستروس باید میبود

Yaser Pazhouhandeh

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا..؟!

سامان

نوشــدارویی و بعد از مرگ سـهراب آمدی ……….. سنگدل، این زودتر می‌خواستی حالا چرا؟

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران در وب سایت منتشر خواهد شد.