باشگاه گیمیفیکیشن اپیزود 9
play_arrow

باشگاه گیمیفیکیشن اپیزود 9 این آلبوم بهادار می‌باشد

باشگاه گیمیفیکیشن اپیزود 9 این آلبوم بهادار می‌باشد

2 سال پیش
keyboard_arrow_down
  • share
  • code
  • play_arrow1,460
  • thumb_up 2
  • more_vert

این رویداد با موبایل صدابرداری شده است ارائه اول روین غنی پور : در این بخش از برنامه به یک کمپین دیجیتال مارکتینگ برای یکی از معروفترین اپ های حوزه فینتک پرداخته می شود . این کمیپن گیمیفای شده بوده و نتایج آن فوق العاده بوده است . ارائه دوم سهراب مستقیم : احتمالا برای بسیاری از شما به عنوان طراحان بازیوار یک فرآیند پیش آمده است که در حین انجام پروژه و تعامل با همکاران و دیگر ذی نفعان، زمان و انرژی زیادی را برای اقناع آنان صرف کنید. دفاع از «چرایی» طراحی، بدون داشتن دانش و دلایلی مستند امری بسیار سخت و شاید نشدنی است. روانشناسی اجتماعی است علمی که به چراهای ذهن شما و همکاران‏تان در مورد شیوه انتخاب و قضاوت مشتریان پاسخ می‏ دهد.

: روبن غنی پور، دکتر روبن، سهراب مستقیم ، امیرحسین ثقه الاسلامی
…

  • قسمت نهم بخش اول : بررسی موفقیت کمپین گیمیفای شده اپلیکیشن تاپ

    share thumb_up play_arrow
  • قسمت نهم بخش دوم : روانشناسی اجتماعی برای طراحان گیمیفیکیشن

    share thumb_up play_arrow