انجمن گیمیفیکیشن ایران

باشگاه گیمیفیکیشن اپیزود 9

با صدای روبن غنی پور، دکتر روبن، سهراب مستقیم ، امیرحسین ثقه الاسلامی

انتشار 3 ماه پیش

گروه پادکست‌های روانشناسی و جامعه

68 بازدید

0 پسندیده شده

رایگان

انجمن گیمیفیکیشن ایران

باشگاه گیمیفیکیشن اپیزود 9

با صدای روبن غنی پور، دکتر روبن، سهراب مستقیم ، امیرحسین ثقه الاسلامی

انتشار 3 ماه پیش

گروه پادکست‌های روانشناسی و جامعه

0 پسندیده شده

انجمن گیمیفیکیشن ایران

باشگاه گیمیفیکیشن اپیزود 9

با صدای روبن غنی پور، دکتر روبن، سهراب مستقیم ، امیرحسین ثقه الاسلامی

انتشار 3 ماه پیش

گروه پادکست‌های روانشناسی و جامعه

0 پسندیده شده

انجمن گیمیفیکیشن ایران

باشگاه گیمیفیکیشن اپیزود 9

با صدای روبن غنی پور، دکتر روبن، سهراب مستقیم ، امیرحسین ثقه الاسلامی

انتشار 3 ماه پیش

گروه پادکست‌های روانشناسی و جامعه

0 پسندیده شده

توضیحات

این رویداد با موبایل صدابرداری شده است
ارائه اول روین غنی پور :
در این بخش از برنامه به یک کمپین دیجیتال مارکتینگ برای یکی از معروفترین اپ های حوزه فینتک پرداخته می شود . این کمیپن گیمیفای شده بوده و نتایج آن فوق العاده بوده است .


ارائه دوم سهراب مستقیم :
احتمالا برای بسیاری از شما به عنوان طراحان بازیوار یک فرآیند پیش آمده است که در حین انجام پروژه و تعامل با همکاران و دیگر ذی نفعان، زمان و انرژی زیادی را برای اقناع آنان صرف کنید. دفاع از «چرایی» طراحی، بدون داشتن دانش و دلایلی مستند امری بسیار سخت و شاید نشدنی است. روانشناسی اجتماعی است علمی که به چراهای ذهن شما و همکاران‏تان در مورد شیوه انتخاب و قضاوت مشتریان پاسخ می‏ دهد.

لینک شبکه های اجتماعی

www.irangamification.com


تگ‌های مرتبط

تبلیغات

آلبوم

ردیف عنوان مدت زمان قیمت
1 قسمت نهم بخش اول : بررسی موفقیت کمپین گیمیفای شده اپلیکیشن تاپ 1:17:03 رایگان پخش
2 قسمت نهم بخش دوم : روانشناسی اجتماعی برای طراحان گیمیفیکیشن 1:04:46 رایگان پخش

نظرات

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران در وب سایت منتشر خواهد شد.