• 5 سال پیش

  • 195

  • 07:34

10 نمونه از جواهرات معروف

باران کریمیان
0
0
0

10 نمونه از جواهرات معروف

باران کریمیان
  • 07:34

  • 195

  • 5 سال پیش

توضیحات
نمونه از معروف ترین طلا و جواهرات جهان
حتما تا به حال برای هر کدام از ما این سوال پیش آمده که چه کسانی صاحبان طلا و جواهرات معروف برندهای گران قیمتند؟ و همچنین معروف ترین جواهرات کدامند؟ و یا چه برندهایی در سراسر جهان بسیار شناخته شده هستند؟
در اینجا نگاهی به جواهرات معروف می اندازیم. برای مثال مجموعه ی الماس الیزابت تیلور (Elizabeth Taylor ) در سراسر جهان بسیار مورد توجه بوده است و یکی از آیکون های جواهرات هالیوود به حساب می آید. سلبریتی هایی نظیر الیزابت تیلور کم نیستند. که با جواهرات خاص و معروف خود، زبان زد شده اند.
ما در این مقاله در طلامگ 10جواهر معروف را مورد بررسی قرار داده ایم.
1.دستبند عشق کارتیر Cartier Love Bracelets
دستبند عشق کارتیر محبوب ترین طرح جواهر در سراسر جهانست. همان طور که از اسمش پیداست، نمادی از عشق جاودانه است که با پیچ و تاب هایی ظریف طراحی شده است. کسی که این دستبند را هدیه می دهد می تواند افتخار این را داشته باشد که خود آن را به دست هدیه گیرنده ببندد.
بسیاری از ستاره های هالیوودی دستبد کارتیر را به دست می کنند؛ یکی از معروف ترین آن ها کایلی جنر( Kylie Jenner ) است که حدود 4 سال، 8 دستبند کارتیر را یک جا به دست می کند.
از افراد معروف دیگر می توان به ( Kanye West )،( Katie Holmes) ,( Eva Mendes) ,( Jennifer Aniston) (Pippa Middleton) و (Angelina Jolie) اشاره کرد که دنباله رو این استایل هستند.
2.گردنبند ون کلیف Van Cleef & Arpels
این گردنبند معروف، گلی چهار برگ است که گوشواره، انگشتر، دستبند آن نیز ساخته شده است؛ و حتما تا کنون طرح آن را به روی کیف و یا لباس دیده اید. اگر طلا و جواهری از این طرح دارید، قطعا جز افراد شیک پوش هستید.
این گردنبند زیبا که جزو معروف ترین جواهرات شناخته شده در دنیا است، در طرح ها و مدل های گوناگون وجود دارد همچنین رنگ های مختلفی دارد که می توان آن را با هر لباس و مطابق با هر سلیقه ای خریداری کرد.
این گردنبند جزو آن دسته از جواهراتیست که می توان هم با لباس روز و هم با لباس شب آن را ست کرد. و همچنین حتی به عقیده طراحان مد، مناسب تیپ های اسپرت هم می باشد.
ستاره هایی از جمله: (Mariah Carey),( Paris Hilton),( Cameron Diaz )و (Reese Witherspoon) از این سبک استفاده می کنند.
3.حلقه نامزدی Neil Lane
طرح های جواهرات Neil Lane خاص و منحصر به فرد است و در بین هالیوودی ها بسیار استفاده می شود. که از همه بیشتر حلقه های نامزدی آن معروف است.
شاید حلقه های نامزدی نیل لین Neil Lane در نگاه اول در یک سبک و طرح به نظر بیایند اما کمی بیشتر که دقت کنید، خود را شاهد تغیرات ظریفی که زیبایی هر کدام را دو چندان می کند، می بینید. واقعا انتخاب از بین حلقه های نامزدی معروف نیل لین Neil Lane کار دشواریست.
بعضی افراد سرشناس از جمله (Portia de Rossi)، (Zooey Deschanel) (Emily Blunt)(Kristen Bell) برای مراسم نامزدی خود این حلقه معروف نامزدی را انتخاب کرده اند.
4.ساعت بولگاری Bulgari’s Serpenti Watches
این طرح از بین تمامی ساعت های بولگاری، لوکس ترین و خاص ترین به حساب می آید. الیزابت تیلور (Elizabeth Taylor ) از اولین سلبریتی هایی بود که از آن استفاده کرد در طول دهه 1960 آن را به دست کرد و شهرت آن جهانی شد.
این ساعت معروف، ظاهری شبیه به شکل مار دارد و بسیار خیره کننده است. این ساعت برای تمامی سلیقه ها مناسب است. چرا که مدل های مختلفی متناسب با هر مکان و شرایطی دارد از مهمانی های شبانه گرفته تا گشت و گزاری با دوستانتان.
از دیگر افراد مشهور که از آن استفاده کرده اند می توان به (Ashley Olsen),( Naomi Watts) و (Julianne Moore) اشاره کرد.
5.حلقه های ازدواج Lorraine Schwartz
Lorraine Schwartz یک طراح جواهرات هالیوودیست و به خاطر طراحی گردنبند، گوشواره، دستبند معروف است؛ البته شهرت او به خاطر طراحی حلقه های ازدواج هم هست.
طراحی اولیه حلقه های ازدواج این برند به این صورت است که یک الماس بزرگ را روی یک رینگی باریک سوار می کنند؛ این باعث شده درخشش حلقه دو چندان به نظر برسد. در حلقه های مختلف این برند، فقط اشکال الماس و مدل نگین های اطراف آن عوض می شود.
کیم کارداشیان( Kim Kardashian) و بیانسه ( Beyoncé) فقط دو نفر از تعداد بی شمار سلبریتی هایی هستند که از این حلقه ها به دست کرده اند.
6.جواهرات Mom
برند مام Mom یکی از معروف ترین برند های جواهر است که جواهرات سفارشی با ایده هایی زیبا و جذاب برای هر فرد می سازد و طراحی می کند.

بسیاری از افراد دوست دارند جواهراتی یونیک و خاص داشته باشند که سلبریتی ها در صف اول جای دارند و از این قائده مستثنی نیستند. جواهراتی که به صورت خاص طراحی شده اند مانند اول اسم یک فرد، یا استفاده از سنگ ها و الماس های خاص در جواهرات، مختص کسانیست، که می خواهند خاص باشند.
ستاره هایی مانند: (Charlize Theron), ( Jessica Alba), ( Naomi Watts), ( Berry Christina ) , (Kim Kardashian) و (Kourtney Kardashian ) فقط چند نمونه از سلبریتی هایی هستند که از جواهرات طراحی شده مخصوص به خود استفاده می کنند.

7.جواهرات Chanel
اگر Chanel جواهری بسازد؛ می توانید اطمینان داشته باشید که حتما یک یا چند سلبریتی آن را استفاده می کند. ستاره هایی مانند: Kiera Knightly) (Zhang Ziyi),( Rihanna ))و( Beyonce ) از این برند استفاده می کنند.
این برند، لوگوی ساده و جذابی دارد اگر می خواهید منحصر به فرد باشید، از جواهرات گران قیمت Chanel استفاده کنید. Chanel جزو انتخاب های اول سلبریتی هاست، که انتخاب شما هم می تواند باشد.
8.جواهرات David Yurman
این برند در سال 1980 تاسیس شد، و به طراحی گردنبند، انگشتر، حلقه، ساعت و دستبند پرداخت.
این جواهرات ظاهری مدرن دارند و بسیار جوان پسند و اسپرتند، که البته به همین دلیل بسیار محبوب شده اند. جواهرات David Yurman به دلیل تنوع زیادی که دارند را می توان مناسب هر مهمانی و شرایط خریداری کرد
افرادی مثل: ( Jennifer Garner) (Tina Fey), (Bellamy Young)(Jessica Lange) از این برند استفاده کرده اند. این برند در بین افراد معمولی نیز بسیار محبوب است.
9.جواهرات Tiffany
Tiffanyبه مدت 100 سال از معروفترین سازندگان جواهرات بوده است. طراح این کمپانی به نام Harry Winston در فیلم هایی مانند Gentlemen Prefer Blondes نام برده شده و همکاری داشته است.
خانواده های سلطتنتی، افراد سیاسی، سلبریتی ها و افراد عادی جزو طرفداران این برند هستند از دستبندهای ساده گرفته تا حلقه های نامزدی و گردنبندهای الماس این کمپانی، بسیار معروف شده اند.
ستاره هایی مانند( Elle Fanning),( Lily Collins )Lupita Nyong’o) (Cate Blanchette) ) از این برند استفاده کرده اند.
10.جواهرات Harry Winston

مانند Chanel، برند Harry Winston هم یک طراح کلاسیک و کاربلد در زمینه جواهرات در هالیوود است. مرلین مونرو Marilyn Monroe با گفتن جمله ای در فیلم Gentlemen Prefer Blondes که می گفت:( Harry Winston بیشتر درباره اش برای من تعریف کن)، باعث شد این برند معروفیت بیشتری به دست آورد.
جواهرات Harry Winston جواهرات منحصر به فرد و گران قیمتی هستند که طرح های زیبا و خیره کننده ای را دارد و مناسب مراسم های خاص همانند فرش قرمز است.
بسیاری از ستاره ها از جمله: (Jessica Chastain), (Charlize Theron),( Sofia Vergara) و( Natalie Portman) روی فرش قرمز از این جواهرات بارها استفاده کرده اند.

سایت طلامگ را مشاهده نمایید

با صدای

رده سنی
محتوای تمیز
shenoto-ads
shenoto-ads