• 5 سال پیش

  • 64

  • 08:19
  • 08:19

  • 64

  • 5 سال پیش

توضیحات
مدل گوشواره های نوزادی و کودکانه
چگونه گوشواره هایی قابل اطمینان و راحت برای نوزادان و کودکانمان انتخاب کنیم؟
یکی از شیرین ترین تصمیم ها، تصمیم به سوراخ کردن گوش بانوی کوچک خانه شماست؛ که خاطره ای شیرین توام با دردی اندک به جا می گذارد. بهتر است قبل از خرید گوشواره ای کودکانه همه ی جوانب را در نظر بگیرید؛ در این صورت نه تنها بانوی کوچک شما زیباتر می شود بلکه از آن گوشواره لذت می برد.
شما می توانید در این مقاله، انواع جدیدی از مدل های گوشواره نوزادی و مناسب کودکان را مشاهده کنید و همچنین توصیه هایی ضروری را در خصوص سوراخ کردن گوش کودکان شرح داده ایم، و مدل های گوشواره مناسب را برای کودکان و نوزادان شما، جمع آوری کرده ایم که می توانید از آن ها بهره ببرید.
در ابتدا به این دغدغه مادران مهربان می پردازیم که می خواهند بدانند از چه سنی مجاز به سوراخ کردن گوش فرزندشان هستند؟
گوش نوزاد را از چند ماهگی می توان سوراخ کرد؟
چه زمانی مناسب تر است؟! برخی مادران در سوراخ کردن گوش نوزاد خود عجله دارند، اما بهتر است کمی صبر کنید چرا که روانشناسان چیز دیگری می گویند: آن ها معتقدند؛ کودکان باید به سنی برسند که خود مایل به سوراخ کردن گوششان باشند؛ در این صورت کودکان درد را راحت تر می پذیرند و با آن کنار می آیند، که سن 6 سالگی را در این خصوص پیشنهاد داده اند.
اما اگر با این نظریه مخالفید؛ شما می توانید از 6 ماهگی به بعد برای سوراخ کردن گوش فرزند خود اقدام کنید، آن هم در کلینیکی مجرب و بهداشتی چراکه ممکن است سوراخ گوش عفونت کند و کودکان تاب این عفونت و درد را نداشته باشند.
حال شاید این سوال را از خود بپرسید که چرا سوراخ کردن گوش نوزاد زیر 6 ماه ممنوع است؟
چون سیستم ایمنی نوزادان زیر 6 ماه هنوز کامل نشده و نوزادان دوران واکسینه شدن خود را طی نکرده اند اگر گوش نوزاد عفونت کند آسیب جدی به نوزاد می رسد، در نتیجه بهتر است حداقل تا 6 ماهگی نوزاد خود اقدام به سوراخ کردن گوش او نکنیم.
حال در خصوص انتخاب مدل گوشواره مناسب برای نوزاد و یا کودک ، توصیه های زیر را نادیده نگیرید:
گوشواره مناسب برای نوزادان چه گوشواره ایست؟
حال ببینیم از بین این همه مدل گوشواره نوزادی متنوع در بازار، گالری ها و سایت های اینترنتی، کدام مدل گوشواره برای نوزادن و کودکان دلبند ما مناسب اند؟
ما را دنبال کنید، در ادامه چند نکته مهم و قابل توجه، در مورد خصوصیات مناسب گوشواره نوزاد را بیان می کنیم:
طلا؛ بهترین جنس گوشواره برای نوزادان و کودکان
برای نوزادان به دلیل پوست لطیف و حساسشان بهتر است گوشواره های طلا تهیه کرد، طلا فلزی است که به هیچ عنوان آلرژی زا نیست و سازگار با تمام جنس پوست است.
اما چون تمام جواهراتی که از طلا ساخته می شوند آلیاژی از طلا هستند باید دقت کنیم گوشواره نوزادی که می خواهیم بخریم عیار بالایی( در ترکیب آلیاژ طلا،درصد بیشتری فلز طلا نسبت به فلزات دیگر باشد ) داشته باشد.
همچنین اگر می خواهید برای نوزاد خود گوشواره طلا سفید بخرید، به نوع روکش آن توجه کنید چرا که در برخی طلاهای سفید از روکش رودیم استفاده می کنند، در این صورت ممکن است نوزاد و یا کودک شما به گوشواره واکنش های آلرژیک نشان دهد.
به وزن گوشواره نوزاد توجه کنید
گوشواره های نوزادان و کودکان بهتر است که بسیار سبک باشند؛ از خرید گوشواره هایی با سنگ و نگین زیاد بپرهیزید و اگر هم می خواهید گوشواره ای به همراه نگین بخرید توجه کنید نگین و یا سنگ آن کوچک و سبک باشد، چراکه غضروف و پوست نوزاد و کودکان زیر یک سال بسیار نرمند و اگر گوشواره ای سنگین در گوش آن ها آویزان کنیم علاوه بر اذیت شدن گوش، سوراخ گوششان کشیده می شود و از شکل و فرم زیبای گوش آن ها می کاهد.
گوشواره نوزاد با قفلی مناسب و امن
قفل گوشواره های نوزاد باید طوری باشد که نه گوش نوزاد را اذیت کند و نه با تکانی باز شود چرا که همه ما در مهمانی ها شاهد دست به دست شدن نوزدان و یا کودکان هستیم؛ یا اگر حواسمان نباشد در حین شیر دادن به نوزاد و یا عوض کردن او، قفل گوشواره باز می شود و گوشواره گم می شود.
دو نکته مهم در مورد انتخاب گوشواره نوزاد:
1.از خرید گوشواره میخی برای نوزادان خودداری کنید؛ چرا که میخ گوشواره به پشت گوش نوزاد و کودک آسیب می رساند و یا این که کودکان 6 ماه به بالا ممکن است با آن بازی کنند و پیچ پشت آن را درآورده و به دهان بگذارند.
2.بهترین قفل نیز برای گوشواره مخصوص نوزادان ، قفل حلقه ای-فرانسوی است. این نوع قفل هم به راحتی باز و بسته می شود و هم قفلی قابل اعتماد در عموم مصرف کنندگان این مدل قفل گوشواره است
جدیدترین مدل گوشواره برای نوزاد و کودک
از بین مدل های متنوع گوشواره بهترین و مناسب ترین مدل گوشواره برای کودکان و نوزادان گوشواره های حلقه ای کوچک است؛ یا اگر سن کودکتان بالای 3 سال است گوشواره های میخی و حلقه ای به همراه آویزی ظریف و زیبا مناسب او می باشد.
در ضمن از آنجایی که اکثر کودکان شیفته شخصیت های کارتونی و عروسکی هستند، ایده خوبیست که برای آن ها گوشواره هایی در طرح شخصیت های کارتونی و عروسکی که قطعا باب میل کودکانمان است، تهیه کنیم.
در آخر 10 مدل از انواع مدل گوشواره نوزاد و کودکانه را ببینید، همچنین شما می توانید در مورد هر کدام نظر خود را با ما در میان بگذارید.
آدرس وبلاگ:goshvare.mihanblog.com


با صدای

رده سنی
محتوای تمیز
تگ ها
shenoto-ads
shenoto-ads