• 5 سال پیش

  • 157

  • 06:40
  • 06:40

  • 157

  • 5 سال پیش

توضیحات
خرید حلقه و انگشتر مناسب
چگونه حلقه و انگشتر مناسبی برای هدیه دادن انتخاب کنیم؟
حلقه و انگشتری درجه یک می تواند بهترین هدیه برای افراد عزیز زندگی شما باشد. انگشتر و حلقه نه تنها فوق العاده ترین هدیه برای خانم ها بلکه بهترین هدیه برای مردان نیز هست. شاید دلیل این همه محبوبیت حلقه و انگشتر تنوع بالای آن برای هر سبک و استایلی است، از تیپ های معمولی گرفته تا لباس های رسمی.



بدون شک انتخاب یک حلقه و انگشتر برای هدیه دادن از بین این همه تنوع، کار دشواری است. پس بهتر است نکات زیر را به یاد داشته باشید، تا بتوانید هدیه ای خاص و به یاد ماندنی خریداری کنید.

چه مناسبتی دارد؟

اولین چیزی که ممکن است بخواهید از خودتان بپرسید این است که می‌خواهید حلقه را برای چه بخرید؟
آیا به مناسبت سالگرد، نامزدی، عروسی یا تولد است؟
یا فقط می‌خواهید یک هدیه بخرید که بگویید چقدر دوستش دارید؟



اکثر اوقات فکر می کنیم حلقه و انگشتری پر زرق و برق و گران قیمت برای هدیه دادن مناسب است، در حالی که یک حلقه و انگشتر ساده و شیک می تواند هدیه خاطر انگیزی برای تمام مناسبت ها باشد.

برای مثال یک پشت حلقه ساده و شیک که به حلقه نامزدی همسرتان بیاید، گزینه مناسبی برای هدیه دادن است.


یا یک انگشتر و حلقه اسپرت، مناسب تیپ و استایل او در محل کارش، او را به وجد می آورد.


همچنین یک ست حلقه نقره برای خود و همسرتان، قطعا او را شگفت زده می کند.


آیا باید حلقه و انگشتر را با تخفیف بخرید؟

به طور کلی؛ خرید حلقه‌ هایی که تخفیف دارند، می ‌تواند بسیار وسوسه‌انگیز باشد. با این حال، همیشه ایده خوبی نیست!

شما همیشه باید هنگام خرید حلقه‌ هایی که تخفیف خورده اند، احتیاط کنید. چرا که، ممکن است دلیلی برای این همه تخفیف وجود داشته باشد. شاید دارای نقصی است یا سنگ آن را که یک بار افتاده، دوباره بر انگشتر سوار کرده باشند. در برخی موارد حتی ممکن است فروشنده در تلاش برای فروختن یک انگشتر یا حلقه بدلی به جای اصل آن باشد. قبل از خرید، با دقت بیشتری حلقه و انگشتر مد نظر خود را بررسی کنید.

برای یک هدیه بی نظیر بیشتر وقت بگذارید...

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بسیاری از مردم مرتکب می شوند این است که: با اولین حلقه و انگشتر مناسبی که برای خرید هدیه می بینند، هیجان زده می شوند و آن را می خرند! کمی صبر کنید... برای داشتن یک هدیه بی نظیر باید کمی بیشتر وقت صرف کنید و مدل های متنوع تری را ببینید.

کلک بزنید!

قبل از آن که برای خرید حلقه و یا انگشتر اقدام کنید، طوری که متوجه نشود سلیقه و علایق او را بپرسید. مثلا طلای زرد بیشتر دوست دارد یا سفید؟ حلقه و انگشتر های ساده را دوست دارد یا پر زرق و برق؟ هرچقدر که حلقه و انگشتری که می خرید به سلیقه طرف مقابل شما نزدیکتر باشد، هدیه شما در نظر او با ارزش تر جلوه می کند.



هشدار

اگر انگشتر و یا حلقه ای که در نظر دارید به همراه سنگ الماس یا برلیان است، حتما از مغازه هایی خرید کنید که انگشتر و حلقه های خود را با گارانتی معتبری بفروشند. و همچنین از گالری هایی که محصولات خود را تضمین نمی کنند خرید نکنید، چرا که هیچ کس دوست ندارد هدیه ای تضمین نشده را به کسی بدهد. پس قبل از خرید حلقه یک نگاه موشکافانه به سنگ حلقه و یا انگشتر مورد نظر فراموش نشود.





هیچ چیز را از قلم نیندازید

وقتی هدیه ای مثل حلقه یا انگشتر به کسی می دهید، بهتر است دقیقا سایز انگشت او را بدانید. چرا که اگر برای انگشت او کمی تنگ و یا بزرگ باشد، قطعا احساس خوشایندی نمی کند و خستگی یک خرید حرفه ای به تنتان می ماند. بله، شاید با خود بگویید که فردای آن روز یا هفته آینده به همان طلا فروشی می رویم و آن حلقه و انگشتر را سایز می کنیم. اما فراموش نکنید: یک هدیه حرفه ای هیچگاه کم و کاستی ندارد. حال برای چگونگی تعیین سایز حلقه و انگشتر به این مقاله مراجعه کنید.

خرید حلقه و انگشتر طلا یا بدلی؟

بسیاری از افراد برای هدیه به همسران خود، به حلقه و انگشتر بدل و یا نقره روی می آورند. چرا که در فکر پس انداز پول برای خرید خانه و یا ماشین هستند. این فکر کاملا منطقی است اما همیشه هوشمندانه نیست! زیرا حلقه های طلایی بدلی و تقلبی به اندازه یک انگشتر و حلقه طلا و اصل جذاب نیست، ممکن است رنگ آن به سرعت از بین برود و در نهایت از هدیه شما فقط یک حلقه کدر و رنگ و رو رفته باقی بماند.

نکته دیگر این است که طلا به هیچ وجه آلرژی زا نیست. انگشتر و حلقه های بدلی ممکن است باعث واکنش های آلرژیک افراد شود.



از کجا حلقه و انگشتر مناسبی بخریم؟

این که شما چه مقدار پول برای خرید حلقه و انگشتر کنار گذاشته اید، بسیار مهم است. اگر دستتان خالی است، به دنبال مدل های خارجی و با اجرت بالا نباشید. بازار بزرگ تهران می تواند گزینه خوبی باشد چون در آنجا انواع و اقسام طلاهای متفرقه و نو، طلاهای خارجی، جواهر های زیبا، خرید و فروش می شود. اگر حوصله به خرج دهید، حتما موردی که مد نظر دارید را پیدا می کنید.

اما اگر کیفیت و زیبایی حلقه و انگشتر برای شما مهم تر از قیمت آن است، می توانید به گالری های معروف بروید و از بین طلا و جواهرهای برند، انتخاب کنید. (مانند: گالری سنجاق شاهرخ استخری، گالری روجا بهنوش بختیاری ). البته فروشگاه های اینترنتی معتبر نیز گزینه خوبی برای خرید انگشتر و حلقه است.(مانند: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، ویانا گالری).همچنین ناگفته نماند که اگر طلا فروش آشنا در اطراف خود دارید، نونتان در روغن است! چرا که هم از قیمتی که می خرید مطمئن می شوید و هم از کیفیت آن.

سخن آخر

خرید حلقه و انگشتر طلا به عنوان هدیه می تواند بسیار سخت به نظر برسد، چرا که برای خرید یکی از انگشترهای پشت ویترین مغازه اشتباهاتی در کمین هستند. درصورتی شما پیروزمندانه هدیه ای می خرید که نکات بالا را به خاطر بسپارید. مطمئنا حلقه و انگشتر بی نظیری پیدا خواهید کرد که سال ها به آن علاقه مند خواهد شد.

با صدای

رده سنی
محتوای تمیز
تگ ها
shenoto-ads
shenoto-ads